IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

25 години по-късно Volvo се връща към задното предаване

Актуализираните XC40 и C40 Recharge ще получат и версии с по 2 електромотора

Измина четвърт век, откакто Volvo за последно произвеждаше автомобил със задно задвижване. За моделната година 2023 то се се завръща в гамата на марката, но този път няма бъде комбинирано с двигател с вътрешно горене.


Volvo C40 Recharge


Актуализираните модели XC40 и C40 Recharge се предлагат не с една, а с две версии със задно предаване, включващи различни електрически двигатели и батерии. Базовият модел има 235 к.с. с пакет от 69 кВт/ч, докато по-скъпата версия разполага с 248 к.с. и батерия с 82 кВт/ч.

И двата модела със задно задвижване ще ускоряват от 0 до 100 км/ч за 7,4 секунди, като ще развиват максимална скорост от 160 км/ч. Базовата версия на XC40 ще изминава 460 км с едно зареждане км, докато при C40 Regarge пробегът ще бъде 470 км. Вариантите с по-голяма батерия ще предлагат съответно 520 и 530 км.


Volvo C40 Recharge


От Volvo съобщават още, че 69-киловат-часовата батерия може да бъде заредена от 10 до 80% за около 34 минути зарядно устройство с променлив ток и мощност 130 кВт. По-голямата батерия може да се зарежда с до 200 кВт (спрямо предишните 150 кВт), като пълненето от 10 до 80% ще отнема 28 минути.

Версиите на XC40 и C40 Recharge с два електромотора получават по-голямата батерия, като пробегът им ще бъде съответно 500 и 510 км. Благодарение на подобренията в системата за охлаждане на батерията, направени от инженерите на Volvo, обхватът е увеличен с цели 60 км.


Volvo C40 Recharge


Освен това, електрическите кросоувъри, моделна година 2023, ще получат нови 19-цолови джанти, които са създадени с оглед на аеродинамичната ефективност чрез намаляване на съпротивлението.

Шведският производител прави и подобрения в хибридните си модели (plug-in) от сериите 60 и 90, в чието оборудване вече е включено двуфазно бордово зарядно устройство. Благодарение на него се удвоява максималната мощност на зареждане до 6,4 кВт.


0 от 500