IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Автомобилните марки, които се отнасят най-добре с клиентите си

Проучване показва, че удовлетвореността от сервизите по отношение на гаранцията нараства

За да се възползвате от ефективна гаранция на вашата кола, мрежата и марката, която представлява, трябва да имат добри отношения. За щастие, според рейтинга на любовта на производителите за 2022 г., удовлетвореността на оторизираните сервизи нараства, въпреки лошото представяне на групата Volkswagen.


Volvo


Когато купувате нова кола, продължителността на гаранцията е един от критериите, които може би сте свикнали да гледате. Но дори ако вашето превозно средство е покрито за три, пет или дори седем години, не ви се гарантира, че ще го възстановите бързо в случай на повреда.

Недостигът на резервни части, особено актуален днес, или недостатъчното обучение на персонала могат да причинят забавяне. Да не говорим за един толкова важен, колкото и неизвестен елемент: добрите отношения между мрежата и производителя.

Докато първият отговаря за посрещането ви, извършването на ремонти и поемането на разходите по гаранцията, вторият е този, който трябва да плати сметката накрая. Ето защо е изключително важно тези две звена да работят заедно. В своето издание за 2022 г. ви представяме традиционният рейтинг на автомобилните марки, които ще се отнесат най-добре с вас, когато колата ви е гаранционна.

Добрата новина е, че удовлетвореността на сервизите е напреднала добре в сравнение с 2021 г. Средно, тя е преминала от 5.06 на 5.7/10 с подиум, който приветства същите герои като година по-рано, но не в същия ред. Suzuki наистина пада на второто стъпало, поради малко по-лоша оценка. Докато преди дванадесет месеца производителят беше почти безупречен, за да достигне 9.23/10, този път трябва да се задоволи с 8.35/10.

Сега Volvo е производителят, оценен най-високо, когато става въпрос за справяне с повреда в рамките на гаранцията. Mini също загуби място въпреки почти стабилните резултати, с 8.29/10. Ето как Volvo вади кестените от огъня. Благодарение на повишен резултат от 7.71 до 8.39/10, шведската марка вече е първа.

Renault също печели две позиции, за да завърши на седма позиция, въпреки че сега е изпреварена от румънския си филиал Dacia. Kia от своя страна остава по-скоро в златната среда с 12 позиция, въпреки седемгодишната си гаранция. Ето и целия рейтинг.


сервизи


0 от 500
  • #4
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Гост ( преди 1 година )
    Нещо ми липсва Тесла в края на класацията.
  • #3
    5 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    волво са най големите мошеници в автомобилния свят радвайте се на живота докато не сте си купили волво
  • #2
    18 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Веднъж ВАГ - никога повече ВАГ! Толкова нагли същества в сервизите им няма никъде. Нагли и некомпетентни. В шоурума те омайват с примамливи оферти, смъкват ти от цената и те зарибяват с какви ли не обещания. Вземеш ли обаче веднъж колата и стават съвсем други. Коренна разлика. Никога повече ВАГ, макар едно време да им бях фен. Вече не правят добри коли, както на времето. Имал съм Голф 2, 3 и 6, Пасат, Ауди А4, А6 и последно Шкода Октавия, а на жената Фабия. Никак не съм доволен от новите им коли
  • #1
    17 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Фолк с Ваген е точно там където им е мястото. Всъщност, като се замисля при тях не са толкова виновни сервизите. Тях ги натискат отгоре да не оправят глупостите, които са сътворили "специалистите" на марката в завода. Колите им са мега зле от към качество и здравина. Отиваш нещо да ти го оправят, а те започват да се оправдават, че гаранцията не го покрива, че сам си го счупил, че това или онова, само и само да си платиш от джоба. И да знаете според тях 1л./1000 км разход масло е нормален. УжасТ!