IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Как кратките пътувания в студа съсипват колата

7 неприятни последствия от зимната експлоатация на автомобила

Ако дължината на пътуванията не надвишава 8 километра, вашият автомобил е изложен на риск, като това се отнася особено за зимния период от годината. Той е най-тежкият както за превозните средства, така и за техните собственици, като последствията от него обикновено за доста неприятни. И все пак има начин за избягване на проблемите, категорични са автомобилни експерти, като посочват как може да стане това.

7 неприятни последствия от зимната експлоатация на автомобила (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #15
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Иво ( преди 1 година )
    #12 ти като караш на LPG да не си нещо повече???Не е ли по добре да посещаваш духовни практики за изчистването на комплекси ???В статията не пише за довел,бензин...Пише за деформирането от високи и ниски температури на елементите в мотора.
  • #14
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Иво ( преди 1 година )
    Статията е вярно,но трябваше да добавите и най същественото. Мотора и не само...,от топлината се разширява и обратното от студа. Тази деформация най съсипва елементите в колите. Високи температури,ниски температури под нулата.
  • #13
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Дани ( преди 1 година )
    Абсолютно вярно. Шофираммммм МерцедесW212 като ТАКСИ в момента е на 475к. КМ НЕреални защото е купена от тук.Има смяна на верига и термостат. Нямам никакви забележи. Приват колите от същата марка и модел "реват" за това онова.
  • #12
    8 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Този път съм съгласен със статията. Изброените неща са абсолютно верни. Има и още, но тези са основните. Най-основното е че съкращаваш живота на двигателя и то много го съкращаваш. Най-голямото износване се случва в първите няколко мин.след стартиране, т.е.колата я караш само в такъв режим на износване без да може да загрее. Другото нещо е скоростната кутия. И тя се износва много със студеното масло в нея което не смазва оптимално както когато загрее.
  • #11
    6 rate up comment 5 rate down comment
    до #11 ( преди 1 година )
    То по същата логика трябва ти самият да се мразиш много, че да си вземеш нафтова печка. Трябва и другите около теб да ги мразиш щом ги тровиш със сажди и ФПЧ.
  • #10
    1 rate up comment 6 rate down comment
    До 9 ( преди 1 година )
    Моята е дизелова и на 150км.ч. е на 2000 оборота, осемстепенен автоматик ZF, иначе относно статията мисля че е пълно безумие да държиш 15минути двигателя на 4000 оборота при положение че при дизелите максималните обороти са малко над 5000. Трябва много да си мразиш двигателя, за да му причиняваш това переодично.
  • #9
    9 rate up comment 3 rate down comment
    До 7 ( преди 1 година )
    Така са старите бракми! Моята кола при 140 е на 3000 оборота, а е бензин. Комфорт!
  • #8
    12 rate up comment 4 rate down comment
    От село ( преди 1 година )
    Хора, стига с тая критика!Статията си е много гот!А колата не е чадър, нито кожух, нито гъзария!!!Ако нямате багаж-имате крака, също така може да тръгнете 15 Мин. по-рано, пеша, и да стигнете навреме!
  • #7
    3 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Ха ми то моито Ауди 1.8 125 при 130 км. Държи 4000 оборота
  • #6
    14 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    На околовръстното не можеш да се разминеш от разбеснели се рейсъри които след като прочетоха статията хвръчат като луди. Иначе единственото вярно от написаното в статията е за маслото, при чести кратки пътувания се сменя не на 15, а на 10 хиляди, останалите твърдения са спорни.