IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Subaru за първи път ще предлага адаптивни амортисьори

Иновативното окачване дебютира при комбито Levorq

Японският производител Subaru за първи път в историята си ще предлага адаптивни амортисьори. Иновативното окачване Active Damper e-Tune със F електронно контролирани подпори се предлага като опция за новото комби Levorg за вътрешния пазар, което беше представено преди дни на автосалона в Токио.


Subaru


Нова система има четири фиксирани настройки - Comfort, Normal, Sport и Sport+, както и персонализиран режим, при който водачът може да избере желаните калибрации на амортисьорите чрез менюто на информационно-развлекателната система.

От компанията уточняват, че тази любопитна опция ще може да бъде поръчана не само за новия Levorg, но и да бъде инсталирана в сервизите на дилърите на марката на съществуващо комби от второ поколение. Това се случва точно 3 години, след като Subaru обяви разработката на такива амортисьори, а цената е напълно приемлива – в Япония поставянето на целият комплект струва 40 000 йени (около 320 долара).

Както вече стана известно, Subaru ще пусне 500 бройки от специалната версия на комбито Levorg, която получава добавка STI Sport. Този автомобил е подсилена каросерия, прекалибрирано окачване и по-издръжливо CVT с допълнително охлаждане.

Комбито се различава от оригиналния модел с 19-цоловите си джанти BBS, предните седалки Recaro и велурена тапицерия. 2.4-литровият турбомотор развива 280 к.с., като той работи със система за задвижване на четирите колела, за която няма сведения да е била променяна.


0 от 500
  • #11
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Насмешка ( преди 1 година )
    Карам няколко Subaru-та. Карах аауди 4х4 станах роднина в сервиза! За ремонт на скорости ми поискаха сума с която си купих Subaru 1993г което карам и сега! САМО РЕДОВНА ПОДДРЪЖКА смяна спирачни устройства, генерации !
  • #10
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Nev ( преди 1 година )
    И аз само да попитам собствениците на европейските премиуми защо си губите времето да коментирате някакава статия за неизвестна марка като Субару, в края на краищата под нивото ви е? :)
  • #9
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Случайно минаващ ( преди 1 година )
    А аз леко и тактично само да попитам - правите ли разлика между ел. контролоруеми амортесьори и пружини (или алтернативната им - въздушни възглавници)? Последното поколение на Audi Allroad е с изцяло активно окачване - ел. конетролируеми амортесьори, въздушни възглавници, активни стабилизиращи щанги и завиваща задна ос. Субару тепърва предлагат само амортесьори. Разликата е от замята до небето. А относно цената - 1200 лв. на брой за Billstein B9 Active - най-добрите амортесьори на пазара.
  • #8
    2 rate up comment 2 rate down comment
    до 6 ( преди 1 година )
    Как да ремонтирам, като е супер здраво? Говориш ми за 20-годишни коли, първите версии на Ауди. Оттдавна, ама отдавна си оправиха възглавниците и сега са супер здрави. Сега истинският въпрос - защо сравняваш модерно пневматично окачване, напълно електронно управляемо, с изостаналото с 20-години окачване на Сопару, което НЕ Е пневматично и което никой не е виждал на живо все още? Все едно да сравняваш последно поколение Галакси С с Нокиа с фенерче.
  • #7
    4 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Уф, тези мишоци откриха топлата вода!
  • #6
    5 rate up comment 5 rate down comment
    До №5 ( преди 1 година )
    А ти отворко с "напредничавите " германски технологии ремонтирал ли си революционното пневматично (Не Електронно) окачване на Туарег или Ауди Олроуд?Знаеш ли за каква цифра става въпрос там? Жокерче само за теб, само днес, 5 цифренна сума, не е като изостанала марка като СУбару 320 $! Ама нали сме отворени и имаме пари (разбирай хвърляме сълфетки в чалготеките) за нас това няма значение! Пълно е с такива като теб дето се реват по форумите дали няма някъкси начин да се рецеклират старите! : ...
  • #5
    4 rate up comment 1 rate down comment
    до 2 ( преди 1 година )
    Значи според теб е по-добре да изостанеш с 20 г. (извинявам се за предишната дезинформация - не са 15), но да си разработиш сам нещо, което вече е ширпотреба и всеки производител предлага?
  • #4
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Иван ( преди 1 година )
    Субару слагат ЕЛКТРОННИ адаптивни амортисьори. Това е информативна статия, а не някаква сензационна новина! Не обаче за Бай ***, който 1. Разбира от всичко 2.Празнослови навсякаде, за да си начеше егото 3. Употребява само последните, най-иновативни и скъпи модели от всичко, и това му дава правото, да изказва мнение за марка, която прави много свестни автомобили за цената си, с едни от най-лоялните потрбители в света (с тези на Порше)!
  • #3
    0 rate up comment 7 rate down comment
    До 1 ( преди 1 година )
    Не японците като цяло. А по точно консервите от СУБАРУ вървят 15 години назад от всички останали. За сравнение Мицубиши навремето когато бяха силна компания преди да ги фалират имаха опция адаптивни амортисьори и завиване на задните колела, и активна аеродинамика още 1990г и се предлагаха даже тия неща в стандартния пакет на някой модели. Тогава дори и немците още не бяха чували за такива екстри. Порше и БМВ почнаха да ги слагат чак 2003г. Даже BMW май наскоро за първи път сложиха завиване отзад
  • #2
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Nev ( преди 1 година )
    Пич, и колко европейски автомобилни марки предлагат електрони адаптивни амортисьори собствена разработка в серийните си автомобили?Доколкото си спомням Бош навремето бяха пионерите, които излязоха с такива амортисьори, може и да греша, но не съм сигурен. че някой от ЕС прозводителите ги внедриха серийно.