Какво може да бъде по-познато и разбираемо от автомобилната гума? Кръгла гумена измишльотина със стоманена корда вътре. Въпреки това, не всичко е толкова ясно, колкото смятат повечето шофьори. Те си мислят, че когато гумите им са напомпани, колкото е нужно (според указанията на производителя) и са в добро състояние, всичко е наред.
Съществуват обаче и други параметри, за които трябва да се следи внимателно. В същото време през годините са се родили много митове, част от които нямат нищо общо с истината. Вижте кои са те.
Пет мита за гумите, в които повечето собственици на автомобили вярват (ГАЛЕРИЯ):
Гумите генерират ток
Сред шофьорите някак си се подразбира, че съвременните гуми не натрупват статично електричество по време на шофиране. Въпреки че в зората на развитието на автомобилната индустрия, поради "статичността" на колелата, имаше много пожари. С течение на времето този проблем станаха все по-редки. Но в модерните колела, те се завръщат. Развитието на технологиите принуди производителите на гуми да използват определен процент електропроводими сажди в каучука, за да намалят теглото на гумите. И сега пак гумите "генерират ток" в движение. За да се избегнат проблемите, причинени от това обстоятелство, в дизайна на колелата се появиха участъци от специална гума, отговорна за заземяването.
Сред шофьорите някак си се подразбира, че съвременните гуми не натрупват статично електричество по време на шофиране. Въпреки че в зората на развитието на автомобилната индустрия, поради "статичността" на колелата, имаше много пожари. С течение на времето този проблем станаха все по-редки. Но в модерните колела, те се завръщат. Развитието на технологиите принуди производителите на гуми да използват определен процент електропроводими сажди в каучука, за да намалят теглото на гумите. И сега пак гумите "генерират ток" в движение. За да се избегнат проблемите, причинени от това обстоятелство, в дизайна на колелата се появиха участъци от специална гума, отговорна за заземяването.