Какво може да бъде по-познато и разбираемо от автомобилната гума? Кръгла гумена измишльотина със стоманена корда вътре. Въпреки това, не всичко е толкова ясно, колкото смятат повечето шофьори. Те си мислят, че когато гумите им са напомпани, колкото е нужно (според указанията на производителя) и са в добро състояние, всичко е наред.
Съществуват обаче и други параметри, за които трябва да се следи внимателно. В същото време през годините са се родили много митове, част от които нямат нищо общо с истината. Вижте кои са те.
Пет мита за гумите, в които повечето собственици на автомобили вярват (ГАЛЕРИЯ):
Тесните гуми не стават
Един от най-упоритите митове твърди, че тесните колела не са много добри. Някак си се подразбира, че широчината на гумата трябва да е горе-долу сериозна. Но тънките гуми предлагат намалено аеродинамично съпротивление и са с почти същото представяне на настилката като техните по-широки събратя. Нищо чудно, че те се поставят не само на модерни електрически автомобили, но дори и на масълкари, като Chevrolet Corvette Stingray.
Един от най-упоритите митове твърди, че тесните колела не са много добри. Някак си се подразбира, че широчината на гумата трябва да е горе-долу сериозна. Но тънките гуми предлагат намалено аеродинамично съпротивление и са с почти същото представяне на настилката като техните по-широки събратя. Нищо чудно, че те се поставят не само на модерни електрически автомобили, но дори и на масълкари, като Chevrolet Corvette Stingray.