IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Как изглеждва двигателят на Toyota Camry след 480 000 км

4-цилиндровият мотор харчи по литър масло на всеки 240 км (ВИДЕО)

Много малко хора карат автомобили на 300 000 мили (480 000 км), а още по-малко са тези, които биха инвестирали в ремонта на такава кола. Собственикът на тази Toyota Camry от 2009 г. обаче прави точно това, става ясно от видео, публикувано от сервиза The Car Care Nut.


Toyota Camry


Тази Toyota Camry също е рядка. Отвън тя може да изглежда като всяка друг бежова четирицилиндров Camry, произведен през 2009 г., но това е една от малкото коли от тази година, оборудвани с ръчна скоростна кутия. Според The Car Care Nut, собственикът искал ръчна трансмисия, намерил тази кола във Флорида и я закарал обратно в Илинойс.

Оттогава автомобилът се обслужва предимно в този сервиз, където се водят записки за ремонтите по него. За целия си живот седанът е сменил два съединителя, три акумулатора и четири комплекта гуми. Останалите ремонти са по-малки и по-евтини.



Самият вид на колата показва, че тя е отлично поддържана – както отвътре, така и отвън. Въпреки това, 4-цилиндровият мотор вече харчи доста масло – около литър на 150 мили (241 км), като според експертите от The Car Care Nut проблемът не е във възрастта на двигателя, а в лошите бутални пръстени. 2,4-литровият четирицилиндров Toyota 2AZ-FE. Моторът е имал проблеми с високия разход на масло още при появата си на през 2007 г., като той засяга и други модели на японската марка.

От сервиза решават да ремонтират мотора, като му поставят нови бутални пръстени и бутала. Изглежда доста странно решение да се инвестира в поправка на двигател, който е на близо половин милион километра, защото това не е никак евтино. Собственикът на автомобила обаче иска ръчни скорости и тъй като не може да намери друго подобно Camry, избира именно ремонта.


0 от 500
  • #15
    3 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Начин на Вартбурга се смесваше 1:50 масло бензин. Това прави 0.02л. масло на литър бензин. Ако гори извън-градско 10 на 100, това прави 100литра бензин и 2литра масло. Т.е. един Вартбург гори двойно по-малко масло :)
  • #14
    15 rate up comment 7 rate down comment
    тиа са съ объркале ( преди 1 година )
    с някой ВАГинален дарак....тогава може и повече масло да гори
  • #13
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Ники ( преди 1 година )
    Продължавам коментара ми от #12,че има лимит на писане.Към #8 и#7кое му е скучното?Вози по хубаво от Мерцедес Е класа и поддръжката е наполовина скъпа.Има си всичко автопаркиране,нощно виждане,сензори за странични пешеходци,колоездачи...,Ако си гледал някое Кемри обрулено от към екстри,то има такива Мерцедес-и,БМВ-та,АУДИ-та...Относно комфорта писах,че вози по добре от Мерцедес Е класа и бих направил заменка 2 Мерцедес-а за Кемри. За 3 години каране,нищо не е пипанано по предницата.
  • #12
    12 rate up comment 6 rate down comment
    Ники ( преди 1 година )
    Прочетох всички коментари и реших да пиша,макар,че много рядко го правя.Имам два Мерцедеса,макар,че единият се води на детето. W211&212211го купих на 210к км ,сега е на 489к км(Купени са в чужбина на реални км) сменил съм по него термостат и маркуч на турбина.212 е на 270к реални км. Нищо не е пипано освен консумативи.Карам служебно Camry хибрид 2019г купено ново.Сега е на 174к км.Мога да кажа,че ми харесва във всяко едно отношение повече от Мерцедес-ите,макар,че съм карал и W213.
  • #11
    7 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Аз не съм първа младост и карам Камери с един от тези двигатели. Най-високото ниво на оборудване струва колкото минималното в VW. Тази кола е направена да си почиваш докато караш. Та аз си карам леко и спокойно 160-170 на се състезавам с останалите.
  • #10
    6 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Само с директно впръскване не знам дали имат, но със сигурност имат мотори с двата вида впръскване..А25А-FKS и А25A-FXS - и двата са 2.5 литрови и се слагат на новото Камри от 2018г, както и на RAV4, 5.0 V8 също им е с двата вида инжектори.По този начин избягват карбонизацията на клапаните, нещо което е характерно за моторите само с директно впръскване.
  • #9
    10 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    На Мерцедес дизелите издържат 500 000км без проблем. Те повечето които се внасят в България са такива с манипулирани километражи.
  • #8
    6 rate up comment 20 rate down comment
    Тойота ( преди 1 година )
    Това е автомобил за зомбита! Най скучната марка на света! Ама как да го обясниш на слепите фенове зомбирани от скучния живот
  • #7
    13 rate up comment 28 rate down comment
    Случайно минаващ ( преди 1 година )
    И за да не съм голословен - Тойота и директен инжекцион бензин в коя година видяхте? А скоростна кутия с два съединителя? А адаптивен круиз контрол? А електронно контролируеми амортесьори? А камери за нощно виждане? А система за самопаркиране? Примерите са безброй много. Когато немците използваха масове тези системи, Тойота ги изчучаваше и тестваше, а за някои все още го прави. За това и не могат да се мерят с немците в категории като лукс, комфорт, управляемост и т.н. - само в надеждност.
  • #6
    9 rate up comment 31 rate down comment
    Случайно минаващ ( преди 1 година )
    И тоя с фактите замлъкна. Не знам как може да твърдиш, че която и да било Тойота е по-добра от който и да било немски премиум. Единственото с което се справят прилично е качеството, защото използват технологии, които са 10 години назад от другите. И това е официалната политика на фирмата - влагат се само системи, които са били проверени за надеждност във времето. Така че от Тойота да очакваш нещо различно от надеждност е безумие. Но както виждаме и там имат пропуски.