Много малко хора карат автомобили на 300 000 мили (480 000 км), а още по-малко са тези, които биха инвестирали в ремонта на такава кола. Собственикът на тази Toyota Camry от 2009 г. обаче прави точно това, става ясно от видео, публикувано от сервиза The Car Care Nut.
Тази Toyota Camry също е рядка. Отвън тя може да изглежда като всяка друг бежова четирицилиндров Camry, произведен през 2009 г., но това е една от малкото коли от тази година, оборудвани с ръчна скоростна кутия. Според The Car Care Nut, собственикът искал ръчна трансмисия, намерил тази кола във Флорида и я закарал обратно в Илинойс.
Оттогава автомобилът се обслужва предимно в този сервиз, където се водят записки за ремонтите по него. За целия си живот седанът е сменил два съединителя, три акумулатора и четири комплекта гуми. Останалите ремонти са по-малки и по-евтини.
Самият вид на колата показва, че тя е отлично поддържана – както отвътре, така и отвън. Въпреки това, 4-цилиндровият мотор вече харчи доста масло – около литър на 150 мили (241 км), като според експертите от The Car Care Nut проблемът не е във възрастта на двигателя, а в лошите бутални пръстени. 2,4-литровият четирицилиндров Toyota 2AZ-FE. Моторът е имал проблеми с високия разход на масло още при появата си на през 2007 г., като той засяга и други модели на японската марка.
От сервиза решават да ремонтират мотора, като му поставят нови бутални пръстени и бутала. Изглежда доста странно решение да се инвестира в поправка на двигател, който е на близо половин милион километра, защото това не е никак евтино. Собственикът на автомобила обаче иска ръчни скорости и тъй като не може да намери друго подобно Camry, избира именно ремонта.