IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

За 10 000 лева Suzuki Jimny се превръща в миниатюрен кемпер

Високопроходимият автомобил-кемпер е кръстен на шапка (ВИДЕО)

Suzuki Jimny 2022 вече има една доста нестандартна версия. Малкият джип беше превърнат в дом на колела. Видео на колата се появи в YouTube канала на ателието Kamado, което извършва тунинг доработките на малкото Suzuki Jimny.


Suzuki Jimny


Високопроходимият автомобил-кемпер е кръстен Canotier J3 - в чест на традиционната френска шапка канотиер. Името подсказва, че на покрива на Suzuki Jimny се е появила кутия със сгъваема палатка.

Палатката се разгъва бързо и можете да стигнете до покрива с помощта на специална стълба. Въпреки че всъдеходът е компактен, на покрива има достатъчно място дори за високи хора. Палатката е с дължина 2100 мм, широчина 1120 мм и височина 970 мм.


Suzuki Jimny


Палатката е изработена от неопрен и е водоустойчива, а вътре има полиуретанов ортопедичен матрак. Цялата конструкция тежи 45 кг, тоест не влияе значително на динамичните характеристики на преработеното Suzuki Jimny.

Цената на подобен аксесоар за Suzuki Jimny в Япония е 770 000 йени, което по текущия обменен курс се равнява на приблизително 10 700 лева. От тунинг ателието заявяват, че на по-късен етап продажбите на високопроходимото кемперче ще започнат и в други страни, вслючително и такива в Европа.



0 от 500
  • #11
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Tengu ( преди 1 година )
    А вече има и дълга база. Тази жипка с лек лифт минава навсякъде. И аз се глася ама много чакане и без задни седалки заради еврожендарите в еврогейския съюз.
  • #10
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Виктор ( преди 1 година )
    Явно доста от коментирате никога не са карали 4х4,камо ли да са се качвал в новото Сузуки! В офроуда е предимство да си с къса база и леко, компактнокупе/лек двигател. С тези характеристики Джимни минава от там откъдето тежки коли с дълга база не могат и да си представят че ще минат. Имам такъв и вече е на 75К км.
  • #9
    1 rate up comment 1 rate down comment
    До 7 ( преди 1 година )
    Мислех да вземам такова но на мен ми е малко. Багажника не събира оборудването което нося. И вътре е доста тясно. Возията е странна. На асфалт не се усеща стабилно като голям джип. Двама човека като седнат и си удрят рамената. Двигателя определено е слаб. За джип на важното нещо е да има въртящ момент в ниските обороти. Да катери баирите почти без газ, без да го форсираш. Затова дизела е за предпочитане. Голям и силен мотор. Конските сили за джип не са важни. 100-150 са достатъчни.
  • #8
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Владо ( преди 1 година )
    Кола мечта!
  • #7
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Ангел ( преди 1 година )
    30000км минахме и вече обмислям покупка на второ джимни. Всичко е преценено с размерите му. Не ме е оставило никъде това пикливо моторче. По магистралата си пускам круиз контрол с 140-170км/ч, няма проблем. На 300км го вкарах в едно дере и всички се кръстеха, ама такава му е съдбата. Кал, пясък, камъни, клечки и храсти, няма жалене. Та съвсем уверено мога да кажа, че хич не му е малък мотора или багажника. Кучета, пушки, въдици и какво ли не си возя в него. Среден разход 7.5 BFGoodrich K.O2
  • #6
    1 rate up comment 4 rate down comment
    пародия на джипка ( преди 1 година )
    Джипката не е зле, тоест ЗЛЕ Е , защото вътре няма мотор иначе всичко друго е ОК. Само мотор трябва да й се сложи.
  • #5
    1 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Сузуки наистина ако пуснат по голяма и по мощна версия на джимнито ще избият рибата. Ще се продава и на много повече пазари. Не мога да разбера защо не я развият тази концепция и в по големи модели? И различни конфигурации. Да има дълга база. Може и пикап да се направи.
  • #4
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Готино е тази джипка но е прекалено малка и двигателчето и е слабо. Няма въртящ момент в ниските обороти. Ако увеличат размера с 20% и багажното пространство да се удължи с 50%. Да го подсилят още в в мостовете и окачването и да му сложат един мощен турбо дизел 2.5 литра ще стане супер джипка.
  • #3
    2 rate up comment 1 rate down comment
    До 2 ( преди 1 година )
    На земята в палатка е гадно да се спи. Има животни, змии, буболечки, кърлежи. Освен това е студено и неудобно. На покрива е много по хубаво. Особено ако на панорамна локация.
  • #2
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Гост ( преди 1 година )
    Кому е нужно това?!? При вановете е хубаво защото влизаш в палатката от вътре. Защо просто не си опънеш палатката край колата?!?