IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

5 често срещани грешки при ремонт на автомобила

Тези елементарни действия водят до големи проблеми

Всички хора правят грешки. Дори тези, които имат сериозни умения и опит, също грешат, а поддръжката и ремонтът на автомобили е най-добрият пример в това отношение. Ако дори квалифицираните майстори правят в сервиза грешки, тогава какво можете да очаквате и изисквате от обикновените шофьори? 

Затова и всеки трябва да бъде много внимателен и точен, когато става въпрос за отстраняване на проблем в автомобила. Доказано е, че дори една малка и елементарна грешка може да стане причина за сериозни ремонти в бъдеще, които, освен всичко друго, са и много скъпи.

Популярни грешки при ремонт на автомобила (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #4
    2 rate up comment 8 rate down comment
    до #3 ( преди 1 година )
    Хахаха, виждам, че не разбираш много от материята за която пишеш. Викаш специален инструмент ти трябвал за прибиране на цилиндърчетата. Знаеш ли какъв е моят "специален инструмент"? Най обикновена дървотелска стяга. Във всеки железарски магазин се продава, струва няколко левчета и си готов с инструмента, но той не е за теб, защоъо ще направиш някоя глупост със смяната на накладките. Има и други тънкости по замяната, които не са за теб многознайко.
  • #3
    8 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    За да смените спирачните накладки обикновено е нужен инструмент за прибиране на цилиндърчетата и ключ, който често липсва дори и в доста щедри комплекти. Възможно е в системата да попадне въздух. Така че проверката е задължителна, но спирачките пак ще работят. Възможно е обаче първоначално да е само на 10% и да трябва да се напомпи ***. Общо взето не е за всеки, а още по-малко да се слушат съветите на Петърчо когато се ремонтират спирачки! Това вече е наистина опасно!!!
  • #2
    19 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Петърчо, намери си друга работа и стига обърква хората! И преди, и сега, се маже гумения пръстен, най-често с масло, а някои го правят с грес. Но никога филтър не се е пълнил с грес!!! Някои и сега си пълнят филтрите с масло, но от това няма никакъв смисъл, а и е почти невъзможно на повечето коли.
  • #1
    17 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Предпазни стелажи??? Ах този автоматичен преводач и писач, който няма никакъв опит с автомобилите! Това са подпорни стойки. А ако нямате, пъхате гумата с джантата под колата докато работите.