Зловещото поскъпване на автомобилите в последните три години не подминава и Dacia. Но най-достъпната марка на европейския пазар го посреща със смесени чувства, казва пред "КОЛЕЛА" и Automedia.bg Ксавие Мартине, старши вицепрезидент на компанията, отговарящ за маркетинга и продажбите. Ще промени ли изцяло клиентелата си Dacia, и изобщо има ли надежда поне някои автомобили да останат достъпни и в бъдеще? Ето какво отговори Мартине на въпросите ни.
Шест въпроса към Ксавие Мартине, Dacia (ГАЛЕРИЯ):
С този SUV - Bigster - влизате вече в C-сегмента. Има ли граница пред Dacia? Може ли да се появи и модел в D-сегмента?
"Магията на нашата формула е, че правим Sandero, Logan, Jogger, Duster и бъдещия Bigster на една и съща платформа, CMF-B. Това ни дава максимални синергии и оптимизиране на разходите. А тази платформа позволява автомобили с дължина най-много около 4.50 - 4.60 метра. Отиването отвъд C-сегмента ще изисква друга платформа".
НА СНИМКАТА: Прототипът на Dacia Bigster
"Магията на нашата формула е, че правим Sandero, Logan, Jogger, Duster и бъдещия Bigster на една и съща платформа, CMF-B. Това ни дава максимални синергии и оптимизиране на разходите. А тази платформа позволява автомобили с дължина най-много около 4.50 - 4.60 метра. Отиването отвъд C-сегмента ще изисква друга платформа".
НА СНИМКАТА: Прототипът на Dacia Bigster
Вижте и видео от разговора ни с Ксавие Мартине: