IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

АвтоВАЗ показа действащ прототип на електрически модел

Lada e-Largus има пробег 400 км и ще се предлага в два варианта – пътнически и товарен (ВИДЕО)

Още през август най-големият руски автомобилен производител АвтоВАЗ обяви, че започва разработка на електрически модел на базата на модела Largus, който всъщност представлява преработена Dacia Logan MCV. Сега беше представен и завършен прототип на модела, чието серийно производство ще стартира в край на 2023 г.


Lada e-Largus


E-Largus ще се произвежда в два варианта – пътнически с 5 места и товарен. След изтеглянето на Renault от Русия в АвтоВАЗ ще залагат на местни компоненти, като към момента техният дял в автомобила е над 50%.

И двете версии на електроомобила ще разчитат на синхронен електромотор с постоянни магнити с мощност 110 кВт (134 к.с.). Литиево-йонните батерии са разположени в двигателното отделение и зоната, където преди това е бил резервоарът, което позволява да се намали центърът на тежестта. Така се повишава стабилността на електрическия автомобил и се запазва напълно полезният обем на купето и багажника (560 литра във версия с пет места).


Lada e-Largus


Арматурното табло e-Largus има цифрова комбинация, която позволява да се контролират всички системи на електрическото превозно средство, нивото на зареждане и пробега, който ще бъде най-малко 400 км с водача и 100 кг полезен товар (според цикъла NEDC).

Общата товароподемност на автомобила е 430 кг. Настройките на силовия агрегат осигуряват максимална скорост от 145 км/ч (електронно ограничена), както и ускорение от 0 до 100 км/ч да по-малко от 10 секунди.



0 от 500
  • #1
    2 rate up comment 13 rate down comment
    СМОГ ( преди 1 година )
    Отлично! 60-ка батерия - това се е yбилo за градски и междуградски доставки. 400 ще ги прави в града, 300 с магистрална скорост. 110 кВт са 150 коня, не 134. Leaf II със 150 к.с. не си иска гумите. Единствено се вижда, че е с Type 1 и Chademo конектори за бавно (AC) и бързо (DC) зареждане, които са в Азия и Америка. Тук може да закача на AC с преходник, но DC Chademo зарядните вече взеха да изчезват, а и са до 50 кВт. Type 2 куплунг (променлив) и CCS-2 (прав ток) са стандартите за Европа.