Второто поколение на Mitsubishi Pajero Sport излезе през 2008 година, като интересното е, че SUV-моделът не се произвеждаше в Япония. Основната част от тиража му е слязла от конвейера на завода в Тайланд, като това се дължи и на връзката му с пикапа L200 - двата модела са на една и съща платформа и съответно са почти еднакви технически.
Основната разлика от обичайното Pajero (3-то и 4-то поколение) е каноничната структура на рамата, тъй като обикновеният модел е с интегрирана в конструкцията рама. Задвижването е постоянно към четирите колела, като в комбинация с пътния просвет от 215 мм това гарантира отлична проходимост.
Сред предимствата на модела са опростения дизайн, както и здравата конструкция, а като слабости се посочат проблемите с различни електрически системи, както и работата на мултимедията и на бордовия компютър. Меката боя, както и недобрата защита от корозия също се превръщат в проблем за собственика, както и решението да се постави резервното колело под дъното.
Mitsubishi Pajero Sport на старо (ГАЛЕРИЯ):
Системата за задвижване на всички колела е една от причините, поради които Pajero Sport се радва на сериозна популярност, тъй като доведена почти до съвършенство. Въпреки това шарнирите на кардана трябва да се пръскат редовно. Срокът на експлоатация на отделните компоненти зависи пряко от режимите на работа.
Като цяло е много здраво, като разчита на двойни носачи отпред и твърда ос отзад. Слабостите не са установи, но кормилният механизъм не е идеален, като при 60 000 км се провяват проблеми с шарнирите на кормилния вал.