Второто поколение на Mitsubishi Pajero Sport излезе през 2008 година, като интересното е, че SUV-моделът не се произвеждаше в Япония. Основната част от тиража му е слязла от конвейера на завода в Тайланд, като това се дължи и на връзката му с пикапа L200 - двата модела са на една и съща платформа и съответно са почти еднакви технически.
Основната разлика от обичайното Pajero (3-то и 4-то поколение) е каноничната структура на рамата, тъй като обикновеният модел е с интегрирана в конструкцията рама. Задвижването е постоянно към четирите колела, като в комбинация с пътния просвет от 215 мм това гарантира отлична проходимост.
Сред предимствата на модела са опростения дизайн, както и здравата конструкция, а като слабости се посочат проблемите с различни електрически системи, както и работата на мултимедията и на бордовия компютър. Меката боя, както и недобрата защита от корозия също се превръщат в проблем за собственика, както и решението да се постави резервното колело под дъното.
Mitsubishi Pajero Sport на старо (ГАЛЕРИЯ):
Големият проблем на всички модели на Mitsubishi е склонността към корозия, която не подминава и Pajero Sport II. Тя е улеснена допълително от факта, че този автомобил се кара предимно по тежси терени, а това означава мръсотия, прах и влага, които се натрупват върху рамата и елементите на тялото. Ако собственикът не мие колата редовно и качество, нещата се влошават.
Рамата обикновено започва да гние първа, особено в задната част, където е лошо вентилирана. Постоянната влага причинява ръжда на вратите и праговете, затова се препоръчва нанасянето на специална защита, което води до доопълнителни разходи след покупка.