Второто поколение на Mitsubishi Pajero Sport излезе през 2008 година, като интересното е, че SUV-моделът не се произвеждаше в Япония. Основната част от тиража му е слязла от конвейера на завода в Тайланд, като това се дължи и на връзката му с пикапа L200 - двата модела са на една и съща платформа и съответно са почти еднакви технически.
Основната разлика от обичайното Pajero (3-то и 4-то поколение) е каноничната структура на рамата, тъй като обикновеният модел е с интегрирана в конструкцията рама. Задвижването е постоянно към четирите колела, като в комбинация с пътния просвет от 215 мм това гарантира отлична проходимост.
Сред предимствата на модела са опростения дизайн, както и здравата конструкция, а като слабости се посочат проблемите с различни електрически системи, както и работата на мултимедията и на бордовия компютър. Меката боя, както и недобрата защита от корозия също се превръщат в проблем за собственика, както и решението да се постави резервното колело под дъното.
Mitsubishi Pajero Sport на старо (ГАЛЕРИЯ):
Има много оплаквания относно неясния алгоритъм за работа на климатика, както и от качеството на материалите, което не е на най-високо ниво. След определено време започват да се чува неприятно скърцане в салона, което може да бъде много досадно. Воланът не е много качествен и бързо се протрива. По-старите мултимедийни системи също са изнервящи, тъй като работят мудно.