Второто поколение на Mitsubishi Pajero Sport излезе през 2008 година, като интересното е, че SUV-моделът не се произвеждаше в Япония. Основната част от тиража му е слязла от конвейера на завода в Тайланд, като това се дължи и на връзката му с пикапа L200 - двата модела са на една и съща платформа и съответно са почти еднакви технически.
Основната разлика от обичайното Pajero (3-то и 4-то поколение) е каноничната структура на рамата, тъй като обикновеният модел е с интегрирана в конструкцията рама. Задвижването е постоянно към четирите колела, като в комбинация с пътния просвет от 215 мм това гарантира отлична проходимост.
Сред предимствата на модела са опростения дизайн, както и здравата конструкция, а като слабости се посочат проблемите с различни електрически системи, както и работата на мултимедията и на бордовия компютър. Меката боя, както и недобрата защита от корозия също се превръщат в проблем за собственика, както и решението да се постави резервното колело под дъното.
Mitsubishi Pajero Sport на старо (ГАЛЕРИЯ):
Бензиновият атмосферен мотор 6B31 V6 3.0 (220 к.с.) е сред най-популярните предложения, като той се поставя и на Outlander. Не е особено придричив дори към по-бензин, като ресурсът му надхвърля 300 000 км. Възможните са течове на масло, тъй като до 200 000-220 хиляди км разпределителните валове, леглата и кобилиците се износват, в масления съд се натрупват отлагания и се налага ремонт.
Слаби са и опорите на мотор, като понякога те трябва да бъдат сменени на около 50 000 км. Маслена помпа изкарва 120 000 км, като се случва изведнъж да излезе от строя. Звукът на хидравличните повдигачи също вещае проблеми.