IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Китайски електромобил се провали тотално на краш-тест

JAC E10x дори не изключи захранването си след удара (ВИДЕО)

Последният кръг от краш-тестове през 2022 г. на Latin NCAP включваше китайско превозно средство, обявено за „екологично, но и опасно за живота“. Ако JAC E10x (известен още като EJS1 и E-S1) не ви говори нищо - това е електрически хечбек, продаван от Sehol, автомобилна марка, стартирана през 2018 г. от съвместно предприятие между SEAT и JAC Volkswagen Automotive.


JAC E10x


Електромобилът излезе през миналата година и сега беше включен в Програмата за оценка на нови автомобили за Латинска Америка. Той съвсем не е първият модел, който получава оценка с нула звезди, но със сигурност е един от най-зле представилите се. От Latin NCAP посочва, че JAC не е прекъснал автоматично захранването след удара при теста за челен сблъсък.

Също толкова тревожен е резултатът от последвалия страничен удар, тъй като аварийното изключване все още не работи. Следователно батерията все функционира, въпреки че системата показваше, че е изключена.


JAC E10x


За да влошат нещата, прекомерното износване на гумите по време на оценката на електронния контрол на стабилността на автомобила накара експертите от Latin NCAP да прекратят теста. Трябва да се отбележи факта, че в наши дни все още има автомобили само с две въздушни възглавници. В допълнение, ESC е само опция, докато други системи за безопасност, които обикновено приемаме за даденост, изобщо не се предлагат. Те включват автономно аварийно спиране, асистент за лентата и асистент за скорост.

JAC E10x е тестван за челен удар, страничен удар, камшичен удар и защита на пешеходци. Той отбеляза 0% (нула!) за защита на възрастни пътници, 6,34% за деца, 20,25% за защита на пешеходци и уязвими участници в движението и 6,98% за асистент за безопасност.



В заключението се отбелязва, че моделът показа нестабилна структура и нестабилна зона на краката при челен удар с лоша защита на гърдите на водача, което означава висока вероятност от животозастрашаващи наранявания, водещи до нула точки при челен удар за безопасността на възрастни.


0 от 500