IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mercedes-AMG представи най-мощната S-Class в историята

Суперседанът S 63 получи хибридно задвижване E Performance с над 800 к.с. (ВИДЕО)

Цели 27 месеца продължи чакането на премиерата на най-мощната версия на Mercedes-Benz S-Class, но тя вече е факт. Седанът получава традиционното име Mercedes-AMG S 63, като е оборудван с хибридна задвижваща система E Performance, с която поставя нови рекорди по отношение на мощността – над 800 к.с., ускорението от 0 до 100 км/ч – 3,3 секунди и разхода на гориво – 4,4 л/100 км (по цикъла WLTP).


Mercedes-AMG S 63 E Performance


Дизайнът на новия Mercedes-AMG S 63 всъщност стана известен преди дебюта на обичайния флагмански седан (W223). Забавянето на премиерата обаче се дължеше на факта, че сложната хибридна система се нуждаеше от дълго фина настройка. Версията S 63 E Performance се различава от седана с пакет AMG Line по решетка Panamericana с вертикални ламели, по-агресивните брони, оригиналните дискове, характерни двойни тръби на изпускателната система и по-големите спирачки. С новия бодикит общата дължина е нараснала с почти 5 сантиметра.

Има и някои любопитни подробности. Първо, надписът E Performance се появява на предните калници под V8 Biturbo, второ - буквите S 63 на капака на багажника са станали тъмночервени, и трето – някои от опциите вече са част от стандартното оборудване. Възможностите за персонализиране са такива, че може да бъдат да поръчани хромирани джанти с много спици в духа на предишния S 65, а също така и да се плати за пакет „антихром“ и фабричен комплект от карбонови нишки.


Mercedes-AMG S 63 E Performance


Всички Mercedes-AMG S 63 E Performance са оборудвани с хибридна система, която дебютира на бензиново-електрическия лифтбек AMG GT 63. Деветстепенна автоматична скоростна кутия AMG Speedshift MCT-9G е съчетана с механично задвижване на всички колела 4Matic +. Към задвижването на задния мост е добавено електрическо задвижване със синхронен електродвигател, двустепенна трансмисия и диференциал с електронно управление. . Постоянната мощност на електрическия мотор е 95 к.с., но в режим на максимална мощност той произвежда до 190 к.с. и 320 Нм. Електрическият мотор се захранва от 13,1-киловатчасова батерия. Без активиране на двигателя с вътрешно горене седанът може да измине до 33 км.

В режим на максимална производителност електромоторът може да работи не повече от 10 секунди, а батерията трябва да е достатъчно заредена. Само в този случай задвижващата система ще развие пиковите 802 к.с. и 1430 Нм въртящ момент, а ускорението от 0 до 100 км/ч ще отнеме 3,3 секунди. Максималната скорост с опционалния AMG Driver's Package е 290 км/ч.


Mercedes-AMG S 63 E Performance


Собствениците на суперседана ще трябва не само да то пълнят с гориво, но и да го зареждат от електрически контакт. Люкът е разположен симетрично на резервоара за гориво, но от страната на водача. Хибридната система постигна впечатляващи показатели за икономия на гориво - в комбиниран цикъл 5,34-метровият седан изразходва 4,4 л/100 км, а емисиите на CO2 са 100 гр на км.

Суперседанът със системата E Performance тежи почти 2,6 тона - почти половин тон повече отMercedes-Benz S 580 4Matic със същия V8! Разликата със хибридното Audi S8 е 300 кг, а с предходното поколение BMW M 760Li – около 400 кг. 



При увеличената маса и увеличената мощност адаптивното въздушно окачване е преконфигурирано. При скорости над 120 км/ч седанът автоматично „приклеква“ със сантиметър. Няма нужда от доплащане за активна система за предотвратяване на преобръщане и напълно контролирано шаси, тъй като те, заедно допълнителни усилватели на каросерията и модернизирани стабилизатори, са част от оборудването на автомобила.

Отвътре версията AMG се различава от конвенционалните седани по някои дребни детайли. Има отделни бутони за управление на настройките на хибридната трансмисия, графиките на таблото и менюто на медийната система бяха променени, а емблемите на AMG са поставени на облегалките за глава. Спортният волан с двойни спици и проекционният дисплей влизат в стандартното оборудване.


Mercedes-AMG S 63 E Performance


Mercedes-AMG S 63 E Performance е предназначен за четирима и няма компромиси за пътниците отзад. Любопитно е, че не се предлата автопилот от ниво 3 за хибридния суперседан, въпреки че такава система вече е налична за обикновените S-Class. Предлагат се брой системи за активна безопасност, сред които разпознаване на пешеходци, велосипедисти и пътни знаци, адаптивен круиз-контрол с автоматично спиране, фарове със светлинни указания и много други.

Цената още не е обявена, но е ясно, че суперхибридът ще бъде един от най-скъпите модели на Mercedes и ще струва около 200 000 евро в Европа. В този случай Mercedes-AMG S 63 E Performance ще заеме ценова ниша между 8- и 12-цилиндровите Maybach.


Още снимки на най-мощната S-Class - вижте в галерията:


0 от 500
  • #5
    2 rate up comment 1 rate down comment
    аре стига вече ( преди 1 месец )
    Мдааа 2 на 100 изразходва с 800кс. Пълни лъжи.
  • #4
    1 rate up comment 1 rate down comment
    До 1 ( преди 1 месец )
    Да, те Ферари напускаха хибриди и никой не им се намръщи... какво им пречи на мерцедес? 100% съм убеден, че тоя мерц ще звучи в пъти по-добре от всичко което си карал. И като цяло намаляването на шума е имициатива на ЕС, не на самите производители.
  • #3
    4 rate up comment 0 rate down comment
    500кг за 95коня? ( преди 1 месец )
    500кг и десетки хиляди евро отгоре за 95 коня които се обезмислят от 500те кг или 190 коня но до 10 секунди Аз съм за електрифицирането за разлика от джендъра номер 1 който иска да усеща вибрирането сякаш да ускориш по-бързо от Чирон и Страдале е скучно щом не бръмчи естествено но при такива предназначени да са най-бързи коли по-добре или чист ДВГ евентуално незареждаем хибрид за да няма много излишни килограми или чист ток
  • #2
    6 rate up comment 0 rate down comment
    sas ( преди 1 месец )
    Осмакът си е там и ще го усещаш в 90% от времето. Електромоторът добавя допълнителен тласък за още по-добро усещане. Да, добавя се тегло, но в луксозните лимузини то не пречи толкова. Истината е, че батериите са това, което преди години беше турбото. Един куп хора мрънкаха, че разваляло удоволствието, пък то какво стана... Всички се изкарахте големи рейсъри значи...
  • #1
    5 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Ще огейтачват хубавата кола с измислените батерии. Не могат да разберат, че освен мощност хората искат и усещане. Несравнимо е да чуваш и усещаш рева и вибрациите от осмака. Това обаче, джендитата няма как да го разберат.