Какво бъдеще очаква Renault и Nissan в Европа? Ще станат ли някога електромобилите толкова достъпни, колкото бяха колите на бензин и дизел? И наистина ли днешните модели се произвеждат с по-кратък заложен живот, отколкото през 80-те и 90-те години? "КОЛЕЛА" и Automedia.bg зададоха тези въпроси на Филип Брюне, старши вицепрезидент на алианса Renault-Nissan-Mitsubishi, по време на автомобилния салон в Париж. Брюне е от хората, които знаят най-добре отговорите - някога част от отбора на Renault във Формула 1, днес той отговаря именно за двигатели, задвижване и електрическа мобилност във френската група.
7 въпроса към Филип Брюне, старши вицепрезидент на Renault (ГАЛЕРИЯ):
"Бих казал, че може да изкара поне толкова, и дори повече. Ние не сме променили нищичко в начина, по който тестваме автомобилите си за надеждност, нито в техническите си изисквания. Няма промяна в заложените цели за издръжливост.
Колкото до батериите, знаете, че днес ние предлагаме 8-годишна гаранция. Най-старите Renault Zoe, които сме пуснали на пазара, вече прехвърлят 10-годишна възраст и при мнозинството от тях батерията е още в много добра форма".
Вижте и видео от разговора ни с Филип Брюне: