Какво бъдеще очаква Renault и Nissan в Европа? Ще станат ли някога електромобилите толкова достъпни, колкото бяха колите на бензин и дизел? И наистина ли днешните модели се произвеждат с по-кратък заложен живот, отколкото през 80-те и 90-те години? "КОЛЕЛА" и Automedia.bg зададоха тези въпроси на Филип Брюне, старши вицепрезидент на алианса Renault-Nissan-Mitsubishi, по време на автомобилния салон в Париж. Брюне е от хората, които знаят най-добре отговорите - някога част от отбора на Renault във Формула 1, днес той отговаря именно за двигатели, задвижване и електрическа мобилност във френската група.
7 въпроса към Филип Брюне, старши вицепрезидент на Renault (ГАЛЕРИЯ):
"Ние вече успяхме да понижим доста разходите си. Ако погледнете Megane e-tech, себестойността му за нас е почти същата като при Zoe - но става дума за много по-модерен и напредничав автомобил. Имаме няколко различни равнища, на които можем да намаляваме разходите. Създаването на специална платформа за електромобили е важна стъпка в тази посока. При електромоторите също има потенциал за подобрение, както и при силовата електроника, и, разбира се, при батериите".
Вижте и видео от разговора ни с Филип Брюне: