fallback

Новото Subaru XV получи версия само с предно

Цените на кросоувъра за домашния пазар вече са известни

През септември тази година Subaru XV смени поколението и името си - от сега нататък моделът ще се казва Crosstrek на всички пазари. Кросоувърът се промени отвътре и отвън, получи LED-фарове със светлини за завиване и усъвършенствана система EyeSight.

Сега Subaru обяви цените за нов продукт за японския пазар, където базовата версия ще струва 2 240 000 йени (19 500 долара), а най-скъпата - 3 289 000 йени( 21 200 долара). По-важното обаче е, че началното ниво на модела ще бъде само с предно предаване, след като досега XV (Crosstrek) беше само съд задвижване на четирите колела.

Автомобилът е базиран на модернизираната глобална платформа Subaru, частично обединена с Levorg и WRX S4. В Япония кросоувърът дебютира с безалтернативна хибридна инсталация e-Boxer, която включва 2,0-литров атмосферен двигател, електрически мотор и CVT. Клиентът може да избирате между модификации - с предно или задвижване на всички колела, както и едно от двете нива на оборудване - Touring или Limited.

Системата EyeSight от следващо поколение влиза в списъка на основното оборудване и вече включва широкоъгълна камера в центъра на предното стъкло, която разпознава велосипедисти и пешеходци. За Crosstrek Touring са предвидени 17-цолови джанти и 7-инчов екран на мултимедийната система. По-скъпият Crosstrek Limited е оборудван с 18-цолови джанти, система за наблюдение около колата и вертикално ориентиран 11,6-инчов централен дисплей.

Стартът на продажбите на Subaru Crosstrek ще бъде даден в началото на 2023 г., като компанията обяви намерението си да продава 2600 бройки от модела в Япония всеки месец.

Още снимки на новото Subaru Crosstrek - вижте в галерията:

fallback
  • #2
    анонимен ( преди 1 година )
    Плюс висок разход и CVT
  • #1
    анонимен ( преди 1 година )
    Потресаващо. Махнали са единствената причина човек да си купи Сопару. Какво точно остана за цената, която им искат? Посредствен интериор, остарели технологии, ниска мощност, ОГРОМЕН преден надвес, който няма нищо общо с офроуд, и посредствено качество. Не случайно продажбите им падат от преди пандемията. А с абсолютния провал на електромобила им, бъдещето им не вещае нищо добро
fallback
Последни