Преди 17 години Opel се пробва в сегмента на SUV-моделите, като пусна модела Antara. Той всъщност представляваше двойник на Chevrolet Captiva във времена, в които германският производител беше собственост на General Motors.
Двата автомобила се сглобяваха в Южна Корея, като през 2012 г. претърпяха фейслифт, който почти не промени външния им вид. Затова пък бяха сменени двигателите и скоростните кутии на Antara, като всички версии, както и преди модернизацията, са оборудвани със задвижване на четирите колела. През 2015 г. производството на модела беше спряно, а германската компания не пусна негов наследник, тъй като вече се подготвяше за придобиването от групата PSA.
В момента на пазара на употребявани има сравнително малко предложения за Antara, като цените са в доста широк диапазон. Последните произведени бройки струват до 17 000 евро, като всички зависи най-вече от пробега и оборудването на автомобила.
Заслужава ли си Opel Antara на старо? (ГАЛЕРИЯ):
Системата ABS често започва да дава дефекти и дори да не работи. Сред често срещаните бъгове е светване на аварийните индикатори при стартиране, което се решава само с рестартиране. Има и така нареченения „зимен бъг“, при който светват Check Engine и грешка P0500. Той идчезва едва през пролетта, като причините така и не са установени. Моторът на „печката“ в салона също е класическо слабо звено за модела.