IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

General Motors и Audi разширяват бойкота на Twitter

Компаниите спират публикациите в социалната мрежа на Мъск

След като изпълнителният директор на Tesla Илон Мъск придоби Twitter за 44 милиарда долара, няколко автомобилни производители временно спряха да плащат за реклами в социалната мрежа. Изглежда обаче те са толкова скептични към новия собственик, че са спрели са публикуват изцяло.


Twitter


Тази седмица VW Group потвърди позицията си, че всички нейни марки трябва да спрат да използват платени социални медийни услуги до второ нареждане, съобщава Autonews Europe. Компанията Audi вече направи една крачка напред и не е туитвала нищо от 1 ноември, а последната публикация на американското подразделение на марката е от 28 октомври.

В General Motors също са предприели подобна стъпка, като са спрели платената реклама онлайн. Всички марки на американския автомобилен производител, сред които са Chevrolet, Cadillac, Buick и GMC, нямат оригинални публикации през по-голямата част от месеца. Към тях се присъединява изпълнителният директор на GM - Мери Бара, която не е публикувала нищо, откакто Мъск пое Twitter.


Twitter


Фактът, че платформата принадлежи на конкурент - най-големият производител на електрически превозни средства в света, явно кара големите компании да преосмислят стратегията си по отношение на рекламната си дейност. И повечето от тях, поне на този етап, предпочитат да прекратят своите отношения с Twitter.

Бойкотът обаче явно не е пълен, защото подразделения на GM като BrightDrop и Cruise продължават да публикуват в социалната мрежа. Президентът на GM Марк Ройс също все още използва приложението. Същото правят и компании като Ford, Honda, Toyota, Nissan, BMW, Mercedes и други.


0 от 500