IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen Group също спира да рекламира при Мъск

Германският концерн ще преценява отношенията си с Twitter

Измина само седмица, откакто Илон Мъск пое Twitter и отстрани висшите ръководители на социалната мрега. Мъск придоби платформата тази година и автомобилните компании, напълно естествена, реагираха на сделката. 


VW Group


Volkswagen Group е най-новата автомобилна компания, която предприема действия след поглъщането на Twitter от главния изпълнителен директор на Tesla, като нарежда на марките си да спрат рекламите в платформата, съобщава Reuters. 

„Ние следим отблизо ситуацията и ще вземем решение за следващите стъпки в зависимост от нейното развитие“, се казва в изявлението на германския производител. Неговото подразделение - Audi of America, обяви, че е спряло рекламата си в Twitter още преди изявлението на VW Group.

Към днешна дата германккият концерна притежава марките Volkswagen (леки автомобили), Volkswagen Commercial Vehicles (лекотоварни), Škoda, SEAT, Cupra, Audi, Lamborghini, Bentley, Porsche и Ducati. VW Group също има няколко дъщерни дружества, като Bugatti-Rimac, но едва ли ще се стигне и до спиране на техните реклами в платформата на Мъск.

По-рано GM обяви, че спира платените си реклами в Twitter, докато оценява посоката на платформата под новото ръководство. Взаимодействието на компанията с нейните клиенти в Twitter обаче ще продължи. 

Ford, от друга страна, потвърди, че е спрял да рекламира в Twitter още преди поглъщането на Мъск. Друг производител - Fisker, от друга страна, предприе по-суров ход, като собственикът и главен изпълнителен директор на компанията изтри своя акаунт в Twitter веднага щом новините за Мъск и Twitter  се появиха за първи път през април тази година. 


0 от 500
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Както и да е. Признавам му, че ни даде теми, и ни зае част от мислите. Дали го харесваме или хейтим - все едно. Лошото е, че докато го мислим, не се занимаваме с истинските неща. Докараха ни пандемии и войни. После с тях ни обясняват инфлацията, студа, топлината. Обясняват ни, че 1м
  • #5
    4 rate up comment 0 rate down comment
    бъчваря ( преди 2 месеца )
    Ами да взема и мета, да се махнат всички фашкии и от там :)
  • #4
    1 rate up comment 3 rate down comment
    112 ( преди 2 месеца )
    Ами боли го я, иначе нямаше да се опитва да върне рекламодателите. Тези 44 млрд. да не са негови, това са пари на инвеститори и погледни каква бела на главата си докара Зукито. Мъскчо не иска същата съдба.
  • #3
    10 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Парадоксално, но факт. Известно е, че Тесла не плаща за реклама и даже няма рекламен или пиар отдел и дори връзки с обществеността. За сметка на това, останалите автомобилни компании плащат милиони за реклами. Парадокса е че ще плащат на Илон Мъск за своите реклами, точно както платиха и плащат на Тесла милиарди да си строи нови заводи под формата на въглеродни квоти.Тоест доброволно плащат на най-голямата си заплаха. Човека, който им промени бизнеса из основи. Скоро ще плащат и за батерии ...
  • #2
    12 rate up comment 4 rate down comment
    VAYK ( преди 2 месеца )
    Боли го Мъск!
  • #1
    10 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Ах тез дойчуфтси бре аз се чудя що толкоз големи пък те изкупили половината компании на европа ни защита на конглокенция ги лови ни защита от монополи няма такова нещо окрали пари от ВСВ още и купуват