Измина само седмица, откакто Илон Мъск пое Twitter и отстрани висшите ръководители на социалната мрега. Мъск придоби платформата тази година и автомобилните компании, напълно естествена, реагираха на сделката.
Volkswagen Group е най-новата автомобилна компания, която предприема действия след поглъщането на Twitter от главния изпълнителен директор на Tesla, като нарежда на марките си да спрат рекламите в платформата, съобщава Reuters.
„Ние следим отблизо ситуацията и ще вземем решение за следващите стъпки в зависимост от нейното развитие“, се казва в изявлението на германския производител. Неговото подразделение - Audi of America, обяви, че е спряло рекламата си в Twitter още преди изявлението на VW Group.
Към днешна дата германккият концерна притежава марките Volkswagen (леки автомобили), Volkswagen Commercial Vehicles (лекотоварни), Škoda, SEAT, Cupra, Audi, Lamborghini, Bentley, Porsche и Ducati. VW Group също има няколко дъщерни дружества, като Bugatti-Rimac, но едва ли ще се стигне и до спиране на техните реклами в платформата на Мъск.
По-рано GM обяви, че спира платените си реклами в Twitter, докато оценява посоката на платформата под новото ръководство. Взаимодействието на компанията с нейните клиенти в Twitter обаче ще продължи.
Ford, от друга страна, потвърди, че е спрял да рекламира в Twitter още преди поглъщането на Мъск. Друг производител - Fisker, от друга страна, предприе по-суров ход, като собственикът и главен изпълнителен директор на компанията изтри своя акаунт в Twitter веднага щом новините за Мъск и Twitter се появиха за първи път през април тази година.