IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новото лого на Kia обърква хора по цял свят

Над 30 000 души месечно търсят новата марка KN

Още в началото на миналата година компанията Kia обнови логото си, което вече е без овална рамка и е в нов шрифт. То замени старата емблема, която корейският производител използва от 1994 г. Това обаче предизвиква сериозни проблеми, тъй като много хора вместо познатите три букви виждат надпис „KN”.


Kia лого


Оказва се, че Google получава запитвания от над 30 000 души месечно за новата автомобилна марка KN. Бройката се увеличава непрекъснато от лятото на миналата година, когато Kia започна активно да променя емблемите на съществуващите модели.

Порталът Carscoops обърна внимание, че въпросите за „неизвестната марка” KN се задават и в Reddit – там един от потребителите публикува снимка на Kia Carnival и попита каква марка е този автомобил. По данни на Google Trends, новата емблема Kia обърква не само американци, но и жителите на Австралия, Канада и Великобритания.

Най-честите запитвания са са „всъдеходите KN”, за „цената на автомобилите KN” и за електрически автомобили на марката KN”. Потребителите в САЩ се интересуват още „що за марка е KN”, както и от моделите „KN Carnival” и „KN Telluride”.

В същото време запитванията за самата марка KIA все още са повече – 1.83 млн на месец. От компанията обясняват, че непрекъсната линия, образуваща името на бранда в логото, символизира „ангажимента на марката да създава вдъхновяващи моменти за клиентите при всяко взаимодействие, а нейната симетрия показва увереност“. Възходящите линии от своя страна „олицетворяват нарастващите амбиции на марката и това, което тя предлага на клиентите“.


0 от 500
  • #6
    23 rate up comment 4 rate down comment
    До5 ( преди 1 година )
    Колите за цената си са перфектни. За 21500 с фабрична газова уредба. Не ми се е налагало да търся сервиз по време на гаранцията. През 2009 можеше да купиш само Дачия за тези пари. А сравнение не може въобще да има. Карам си я все още. Над 300 000 км е. Само консумативи. И струва 10 000, ако я продам в момента. Евтина поддръжка. Без проблемен автомобил. И пак ще си купя Киа. Логото не е проблем :) :)
  • #5
    9 rate up comment 22 rate down comment
    Бай Ой ( преди 1 година )
    да си ги беха кръстили чиКИА немаше да има никва обърквация!
  • #4
    6 rate up comment 21 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Сега си отговорете на въпроса може ли мениджърски екип, който не може да избере едно елементарно лого, което да не води до недоразумения, да управлява създаването на свестни автомобили. Много пАра в свирката, малко в колелата. Напъни за модерен дизайн, който обаче е лишен от корени и обосновка, плащане на журналисти за "проучвания" на качеството, 7 години фиктивна гаранция и т.н.
  • #3
    33 rate up comment 4 rate down comment
    Д-р Исня ( преди 1 година )
    Неграмотници! Марката е КИ не е KN! Ама така е като не учат български на запад
  • #2
    13 rate up comment 5 rate down comment
    ( преди 1 година )
    ,,Много" важно.
  • #1
    24 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Аз се чувствам по-объркан от ония път, когаро гледах Евровизия с Кончита Вурст ..