Още в началото на миналата година компанията Kia обнови логото си, което вече е без овална рамка и е в нов шрифт. То замени старата емблема, която корейският производител използва от 1994 г. Това обаче предизвиква сериозни проблеми, тъй като много хора вместо познатите три букви виждат надпис „KN”.
Оказва се, че Google получава запитвания от над 30 000 души месечно за новата автомобилна марка KN. Бройката се увеличава непрекъснато от лятото на миналата година, когато Kia започна активно да променя емблемите на съществуващите модели.
Порталът Carscoops обърна внимание, че въпросите за „неизвестната марка” KN се задават и в Reddit – там един от потребителите публикува снимка на Kia Carnival и попита каква марка е този автомобил. По данни на Google Trends, новата емблема Kia обърква не само американци, но и жителите на Австралия, Канада и Великобритания.
Най-честите запитвания са са „всъдеходите KN”, за „цената на автомобилите KN” и за електрически автомобили на марката KN”. Потребителите в САЩ се интересуват още „що за марка е KN”, както и от моделите „KN Carnival” и „KN Telluride”.
В същото време запитванията за самата марка KIA все още са повече – 1.83 млн на месец. От компанията обясняват, че непрекъсната линия, образуваща името на бранда в логото, символизира „ангажимента на марката да създава вдъхновяващи моменти за клиентите при всяко взаимодействие, а нейната симетрия показва увереност“. Възходящите линии от своя страна „олицетворяват нарастващите амбиции на марката и това, което тя предлага на клиентите“.