IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Срещу 1200 долара на година Mercedes увеличава мощността на електромобилите си

Абонаментът засега е за американските клиенти на моделите от семействата EQE и EQS

Германският производител Mercedes-Benz предлага на клиентите си в САЩ годишен абонамент в размер на 1200 долара, което ще направи електрическите автомобили от семействата EQE и EQS по-мощни и по-бързи. С помощта на промени в софтуера компанията предлага да се увеличи мощността на задвижващите агрегати, както и времето за ускорение от 0 до 100 км/ч.


Mercedes-Benz EQS


На американския пазар седанът Mercedes-Benz EQE и кросоувърът EQE са оборудвани с електрически агрегат, чиято мощност е 288 к.с. Годишният абонамент ще увеличи мощността на електрическия мотор до 349 к.с. А след актуализиране на софтуера времето за ускорение от 0 до 100 км/ч ще бъде намалено с 0,9 секунди – до 5,1 секунди за седана и 5,2 секунди при кросоувъра.

При семейството EQS, благодарение на абонамента, мощността ще скочи с 88 к.с. и ще достигне 443 к.с. Електрическият лифтбек ще вдига 100 км/ч от място вече за 4,5 секунди (5,3 в стандартния вариант), а кросоувърът – за 4,9 секунди (5,8 секунди стандартно).

Освен мощността, абонаментът ще увеличи въртящия момент на електродвигателите. В допълнение, допълнителните 1200 долара на година ще оптимизира работата на задвижването, като това ще позволи и увеличение на пробега с едно зареждане на батериите.

0 от 500
  • #15
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    "Кабриолети няма в електрическия клас, което е огромен пропуск, предвид липсата на ауспух и шум. " - Аеродинамиката отива по дяволите. А и модерни изисквания са и за килорами, така че ако искаш твърд покрив, както и по-тежка като цялокола, заради батерията, ще стане много мъчно. Аз лчно нямам нищо против, да гори малко повече.
  • #14
    0 rate up comment 0 rate down comment
    IM-DrtiйУАЙТBoY! ( преди 1 година )
    Да изтъкна, че авторитетно жури съставено от 30 водещи ГЕРМАН. експерти и журналисти спря избора си за ГЕРМАН. премиум-кола за 2и23-та година на - познай КОЯ - Genesis GV60, с което то осигурява на епи-kYpeйския водещ авто-производител това престижно признание с тази изключително ценна награда от страна на самата ГЕРМАНска моторна индустриална Асоциация. По-голям комплимент едва ли би могъл да видиш от тези доказани националистически ориентирани специалисти - ФАКТь.
  • #13
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Ще ми ( преди 1 година )
    Увеличи празненето
  • #12
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Типично по немски да рекетират острите си клиенти. Немските производители приемат клиента, като ходеща торба с пари, която по всякакъв начин трябва да бъде изпразнена. Това е политиката им, която е просто отвратителна. Никой уважаващ себе си човек не би си взел продукт от подобни мошеници. Само комплексарите го правят, за да демонстрират някакъв фалшив имидж.
  • #11
    2 rate up comment 1 rate down comment
    до 8 ( преди 1 година )
    Страхотен е Дженезиса, връща спомени към Mercedes Ocean Drive. Кабриолети няма в електрическия клас, което е огромен пропуск, предвид липсата на ауспух и шум. Само Alfa Duetto Spider EV готвят за момента. А тук глей кво нещо - пипкаш леко настройките на контролера и хоп - 90 коня отгоре. И дали е 100 или 1000 коня кола на ток, разходът при нормално каране е един и същ.
  • #10
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Лудория ( преди 1 година )
    Добре де, колко трябва да си вманиачен, че да плащаш 1200 долара на година за малко повече мощност и малко по-бързо ускорение?! За какво ще ги ползваш, докато караш из трафика или ограничените скоростни магистрали?! Според мен това е по-скоро тестване на възможностите за ползване на дадени екстри на абонаментен принцип.
  • #9
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Което не става с добро, ще стане с рекет (пардон - с абонамент).
  • #8
    1 rate up comment 4 rate down comment
    IM-DrtiйУАЙТBoY ( преди 1 година )
    В допълнение към долу-посоченото като РЕАЛна сензация в дизайнерско отн-ие, бих желал да допълна още нещо доста прогрессивно и новаторско: GENESiS е направил и много вълнуващ интериор под формата на своеобразен самолетен кокпит, едно истинско бижу за всеки драйвър с вкус и опит. Той включва обгръщащ арматурен панел, украсен с комбинация от рециклируеми вълна и кожа, основно завършен в нюанс, наречен Giwa Navy. Налична е и много скъпа и качествена аудио-система, разработена специално за GENESiS.
  • #7
    1 rate up comment 4 rate down comment
    IM-DrtiйУАЙТBoY! ( преди 1 година )
    Това идва от оня опозит-сайт КАР-пазар.бг от 16-ти т.м. НО да ви обърна фнимание младежи: По-красива концепт-кола, по-грабваща дизайн-разработка аз не съм виждал отпреди 12-ина години, когато BMW представи оня с пеперудените врати супер-модел Design-Vision-ELEGANCE, комуто предричаха цена от около 150 хил. напълно заслужващи си стойноста ЕВРО, но за съжаление така и не виде бел свет - твърде авангарден и прекалено красив бе за онова време... Но GENESiSа има шанс да види РЕАЛно пр-во след год.-2.
  • #6
    0 rate up comment 3 rate down comment
    IM-DrtiйУАЙТBoY! ( преди 1 година )
    Типичен рекет от страна на богаташите от МВ - ненаяли се лакомници до самия им край. Аз пък предлагам да се запознаете и видите най-НОВата сензация: ОВО е Genesis X Convertible Concept, представен като 3-ят последен модел в концептуалната трилогия X на премиум-МАРКОВ производител. И истински СЮПЕРБ Х-фактор, ако се съди дори само по външния вид.Съответно този КОНЦЕПТ- модел бе представен 1 в CAL. преди авто-изложението в ЕЛ-ЕЙ и той в пълна сила демонстрира дизайнерската линия ATHLETiC ELEGANCE!