fallback

Пожарникари използваха 55 000 литра вода, за да загасят горяща Tesla Model S

Борбата с огъня от запалилия се електромобил е продължила повече от два часа

Малко преди 11 часа сутринта във вторник, 15 ноември, Доброволната пожарна компания Morris Township получава обаждане за горящ автомобил на междущатска магистрала 80 в централна Пенсилвания. Няколко часа по-късно с помощта на хиляди литри вода електрическата Tesla, която е предизвикала пожара, най-после е загасена и може да бъде преместена безопасно от пътя.

За щастие никой не е пострадал при инцидента, при който чисто това Model S (доставена е на собственика предишния ден) се удря в отломки на пътя. Според един от пътниците в автомобила, след сблъсъка от долната част на електромобила започва да излиза дим. В колата има трима души и куче, които се излизат веднага.

Те изваждат голям късмет, защото Model S пламва почти веднага и изгаря напълно. Пожарникарите от Morris Township пристигат бързо и изливат две цистерни с вода (15 141 литра), но това се оказва недостатъчно, за да се потушат пламъците. На мястото пристигат три екипа на други пожарни команди, които използват още 45 425 литра, за да загасят огъня.

Така се оказва, че за потушаване на пожара си използвани над 55 000 литра вода. Това е значително повече от нормален автомобилен пожар, за който са нужни около 1900 литра вода, твърдят от противопожарната служба.

„Заради литиево-йонната батерия на превозното средство, потушаването на този пожар ще изисква допълнителни цистерни, тъй като превозното средство ще продължи да се запалва отново и да гори яростно на моменти. Бяха нужни повече от два часа непрекъснато изливане на вода върху автомобила, тъй като батерията започваше да се запалва отново и да задържа високи температури“, обясниха от Morris Township в страницата си във Facebook.

fallback
  • #41
    Хах ( преди 2 години )
    Както се вижда "спасили" са я. Евала на хамериканските пожарникари, гасят това на което не му трябва окислител да гори
  • #40
    ... ( преди 2 години )
    Електроника не се гаси с вода. Литий/натрий + вода = силен огън / взрив.
  • #39
    Ужас ( преди 2 години )
    Електрички на Тесла - НЕ, може само ако са от Тойота. :-)
  • #38
    До долния ( преди 2 години )
    Разбира се че панелите са от алуминий. За първи път ли чуваш?
  • #37
    анонимен ( преди 2 години )
    елементарна пропаганда за елементарни хора
  • #36
    анонимен ( преди 2 години )
    Прави впечатление че колата просто се е стопила. Няма никакви ламарини. Явно са от алуминий и са се стопили. Останали са само стоманените елементи и по дебелите алуминиеви части. Правете сметка за каква температура става въпрос. Виждал съм изгоряла кола с двг. и няма нищо общо с това на снимките. Конструкцията на колата си остава е цяла. А тука са останали само едни джанти в купчина стопен метал и тук там някоя стоманена част.
  • #35
    анонимен ( преди 2 години )
    Това си е проблем, при катастрофа ако батериите се палят.
  • #34
    До долния ( преди 2 години )
    И каква е разликата дали 10-годишен или 10-дневен електромобил ще се разбие в отломките на пътя? Не мислиш ли че това беше най-глупавото обяснение, което можеше да направиш? Над 90% от случаите на пожари са при подобни обстоятелства, а при голяма част от останалите 10%, е имало удар на батерията преди това, който не е предизвикал пожар на момента, но е повредил някоя клетка.
  • #33
    анонимен ( преди 2 години )
    Да де, ама обикновено се палят нови електрички, а не 30 годишни голфове милионници
  • #32
    анонимен ( преди 2 години )
    Голям кеф за петролопитеците е настанал тук . Тесла преобърна бизнеси за трилиони долари и атаките ще са все по-яростни ! За жалост на пушекофилите не е само Тесла , и като цяло ДВГ е приключен . Губещите са ОПЕК , монтьорите , джамбазите , и крадците
fallback
Последни