Дилърите на General Motors само през миналата година са обслужили над 11 000 превозни средства в САЩ. Това съобщиха от концерна, като допълниха, че гледат много сериозно на този нов бизнес.
По време на Деня на инвеститорите на производителите на автомобили от Детройт, който се проведе в четвъртък в Ню Йорк, президентът на GM – Марк Ройс, разкри новия източник на доходи на концерна му. И допълни, че този бизнес тепърва ще се разраства, което ще донесе нови приходи на GM.
Според експерти, подобно решение носи ползи и на двете страни. General Motors получава поток от приходи, които не е планирал. В същото време клиентите на Tesla не трябва да чакат дълго своя ред за посещение в сервиз на марката. Факт е, че компанията на Мъск има сервизни центрове, но те са много по-малко от тези на GM.
Самият Мъск полага сериозни усилия в последно време, за да може Tesla да подобри обслужването на клиентите си. Сега обаче милиардерът ще трябва да отделя сериозни усилия и за промени в новата си придобивка – социалната мрежа Twitter, така че предстои да се види как ще се справи и с това.