fallback

Nissan X-Trail на старо – какво да очакваме?

Солидният японски кросоувър има проблеми, но всички са разрешими

Третото поколение Nissan X-Trail беше качено на конвейера преди почти 10 години - през 2013 г. През годините модела успя да се докаже като сравнително надежден, въпреки някои проблеми, повечето от които бързо бяха разрешени от японския производител. Наскоро беше представена и четвъртата генерация на модела, но в случая ще се занимаем с нейния предшественик, който се радва на добро търсене на пазара на употребявани автомобил. Ето какво казват експертите от изданието ZR за него.

Nissan X-Trail на старо (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #7
    Денислав ( преди 1 година )
    Не откривам нито дума за 1.6 бензин турбо с ръчни скорости. Започнах 8-*** година, само смяна на консумативи засега.
  • #6
    анонимен ( преди 1 година )
    Това е просто луксозен Дъстър
  • #5
    красив Nissan, ама ( преди 2 години )
    Като гледам, всичките овновни компоненти издържат от 120/150 до 180-200хил.км което обикновенно е в рамките на гаранцията - няколко години (3-5г.) и 150-160хил км. Това значи, скоро след първите няколко години или посочените около гаранцията км.пробег, се започва едно след друго, двигател (баси от вериги, дюзи, филтър частици, турбо, до вкл. клапани и гарнитури, ) скорости, окачването и то, даже на по-малко пробег. Това било надеждна кола.. Втора ръка и започваш да наливаш пари А до Я
  • #4
    анонимен ( преди 2 години )
    Колко струва смяната на амортисьори дето са в комплект с главини и нам си кво още. Че и на всеки 120 хил км. Несериозно ми се струва
  • #3
    Шивачът ( преди 2 години )
    Е, И!?????
  • #2
    анонимен ( преди 2 години )
    2.0 дизел се предлагаше и преди фейслифта. Личните ми впечатления са от 1.6 4х4 -- изключително приятен и безпроблемен семеен автомобил. Много икономичен за дълъг път. От 2016 до сега и явно ще сме заедно още време, преди да помисля за електричество :)
  • #1
    анонимен ( преди 2 години )
    Очевидно става дума за поколението преди фейслифта 2017. След това има и 2.0 литров дизел (най-добрият избор като двигател за този модел), който се комбинира с ръчка (най-надеждният вариант но не и най-комфортният), или с новата версия на вариатора на Jatco, при които пробега е със 100К км отгоре на старата версия и проблемите на старият вариатор са отстранени.
fallback
Последни