IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Електромобилите са по-малко надеждни от автомобилите с ДВГ

Проучване сред потребителите в САЩ показва най-много оплаквания от колите на ток

От началото на годината до септември в САЩ са продадени 576 000 електрически превозни средства, значително повече от същия период на миналата година (340 000 бройки). Пазарният дял на автомобилите, задвижвани само на ток, се е увеличил от 3% на 6% през годината, което ясно показва ръста на тяхната популярност в региона. И тъй като те стават все повече, нараства и броят на оплакванията относно тяхната работа.


Tesla сервиз


Според агенцията за подпомагане на потребителите - Consumer Reports, от всички видове превозни средства по отношение на задвижването, електрическите са предизвикали най-много оплаквания от потребителите в САЩ. Средната им оценка за надеждност е 36 точки, като единствено много популярните в страната пълноразмерни пикапи с двигатели с вътрешно горене са се представили по-зле с резултат от 30 точки.

Средният резултат за всички автомобили е от 41 до 60 точки. Според авторите на проучването, купувачите на електрически превозни средства в САЩ най-често се оплакват от проблеми с тяговите батерии, системите за зареждане, електрическите двигатели и други елементи на силовото задвижване. Поне този тип проблеми са споменати от собствениците на Chevrolet Bolt, Ford Mustang Mach-E, Hyundai Kona Electric и Volkswagen ID.4.

Хибридните превозни средства, включително plug-in версиите, показват много по-висока надеждност и удовлетвореност на клиентите от притежаването им - средно 78 точки по скалата на Consumer Reports. Това може да се обясни с факта, че в сравнение с електрическите превозни средства, хибридите се произвеждат много по-дълго и голяма част от появилите се в началото проблеми вече са отстранени.

Десетте най-проблемни превозни средства на американския пазар включват доста често срещания и сравнително евтин електрически автомобил Chevrolet Bolt EV, чийто резултат от 17 точки може да се дължи и на масовото изтегляне поради дефектни батерии, произведени от LG Energy Solution. Оборудван с батерии, произведени в Корея, моделът Hyundai Kona Electric като цяло отбеляза 5 точки.

В същото време продуктите на корейския концерн в някои случаи са сред лидерите по надеждност сред електрическите превозни средства в САЩ - Kia EV6 (91 точки), Genesis GV60 (84 точки) и Hyundai Ioniq 5 (76 точки). При марките обаче първите две места за премиум-производителя Lexus и компанията-майка Toyota.

В същото време Tesla остава най-популярното електрическо превозно средство в САЩ, класирайки се на 19-то място в Consumer Reports с резултат 40 точки. Преди година продуктите на Tesla не бяха в топ 20 за надеждност. Показателно е, че Tesla Model 3 е препоръчан от авторите на изследването за закупуване с рейтинг от 78 точки, докато свързаният с него Tesla Model Y все още се задоволява със 73 точки и не може да се класира за препоръките на Consumer Reports.


0 от 500
  • #11
    5 rate up comment 0 rate down comment
    До долния ( преди 1 година )
    ФВ твърди че е продал половин милион автомобили
  • #10
    5 rate up comment 4 rate down comment
    До долния ( преди 1 година )
    Тъй сега чакат да фалира, ама не им стига капацитета дори да прочетат статията и да видят, че всъщност проблеми с електромобилите имат онези които трябваше да фалират тесла. Онези с 100-годишен опит в автомобилостроенето. Онези които знаели как се правят истински автомобили. Онези които имали както опита, така и производствения капацитет да произвеждат повече от Тесла. Имали и лоялни клиенти, които чакали техните качествени автомобили за да не си купуват некачествените на Тесла.
  • #9
    5 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    А само допреди година такива неосъществени индивиди като #6 разправяха как Тесла ще фалира всеки момент !
  • #8
    8 rate up comment 11 rate down comment
    PLAID ( преди 1 година )
    На 10.01.2022 в 10:42 PM Craig Cooker от Unplugged Performance туитна на Мъск: "Абсолютно невероятно е колко добре се държи нашият Model 3 Performance от 2018-та насам след 66 хил. мили, 95% от които само на бързо зареждане, 45 състезателни дни, 10 рекорда на писти. При напълно стокови, непипани мотори и батерия!" Има и снимка в поста. Колата е чук! Къртач!
  • #7
    7 rate up comment 14 rate down comment
    PLAID ( преди 1 година )
    Батя на приказки не вярва: в канала Tesla Plaid Channel можете да видите над 1600 документирани старта без НИТО ЕДНА повреда. В записите ще видите колко екзотики и колко тунинговани бегачки чупят двигател и скорости срещу Теслата. НЯМА двг кола, която да издържи подобно нещо. Никой двигател и трансмисия няма да даде ниски деветки стотици и хиляди пъти, без да роди чорбите и да метне бутала, гарнитури и раздатки.
  • #6
    8 rate up comment 7 rate down comment
    До долния келеш ( преди 1 година )
    Не ти ли писна да повтаряш едно и също, като папагал. Питай вашите и може да ти купят такава щайга от Горубляне, да се дърпаш по светофрите с другите дечорлига.
  • #5
    10 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Аре бе , а дайте една Тесла от тия ненадежните и трошливите ! Цените им падат яко пък 10-годишните вървят на цена на 5 годишен бивш премиум ! Е що така
  • #4
    21 rate up comment 14 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Точно Тресла сваля яко надеждността на автомобилостроенето като цяло. Това е недодялана, мъртво родена щайга.
  • #3
    4 rate up comment 14 rate down comment
    Електрофил ( преди 1 година )
    Немските *** мозъци от адак ли пак го измивлиха тва
  • #2
    10 rate up comment 27 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Докато има 'лигофрени, които си купуват GM или Hyundai, а си мислят, че ще получат безкомпромисната задвижваща система на Тесла, все така ще изглеждат класациите. Има една единствена марка електромобили в момента, която си заслужава инвестицията, и това е Тесла. Останалите все още се учат.