IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Hyundai продаде всички Ioniq 6 First Edition за Европа

Само за 24 часа компанията реализира 2500 бройки на цена 63 500 евро

Корейският автомобилен производител Hyundai обяви, че за по-малко от 24 часа са разпродадени всичките 2500 бройки Ioniq 6 First Edition, още преди да бъдат доставени в Европа.

 

e20164a98f436a8d2b5c1435948ef478-03-Ioniq 6 First Edition-1.jpg

 

Това е много по-бързо, отколкото някой е предполагал предвид доста странния дизайн и високата препоръчителна цена на дребно от около 63 500 евро, информира Autoevolution. Цената изглежда не е спряла силното търсене, но така или иначе, клиентите все още имат време да вземат решение за покупката на Ioniq 6, който официално трябва да пристигне на Стария континент в края на годината.

Всъщност предварителните продажби на „обикновения“ Hyundai Ioniq 6 First Edition дори не покриха целия континент, тъй като производителят приема поръчки само в ключовите пазари на Hyundai за EV - Германия, Обединеното кралство, Франция, Норвегия и Нидерландия. Тази втора електрическа кола под-марка Ioniq на Hyundai получи много внимание както от обществеността, така и от критиците.

 

4f9abe947ed56701665c0a02d7f4093d-ioniq-6-first-edition-2.jpg

 

Моделите First-Edition са добре оборудвани и се доставят стандартно с отопляеми седалки (предни и задни), отопляем волан, електрически заден капак и предни седалки с памет за водача и Bose Premium Audio система. Функциите за безопасност включват асистент за шофиране по магистрала 2, асистент за мъртва точка и монитор за съраунд изглед.

Батерията е 77,4 кВт, а максималната мощност е 320 к.с. и 605 Нм. Системата за зареждане е 800-волтова и може да работи с ултра-бързо зарядно устройство с мощност 350 кВт. По-рано от Hyundai казаха, че Ioniq 6 може да се зарежда от 10% до 80% само за 18 минути.

 

5efd7176128a5895109ca1e9eeabe6b8-ioniq-6-first-edition-6.jpg

 

Що се отнася до скъпия Hyundai Ioniq 6 First Edition, специалната серия е напълно оборудвана с екстри като задвижване на четирите колела и батерия от 77,4 кВт/ч с дълъг пробег от 614 км плюс гама от изключителни екстериорни и интериорни дизайнерски елементи. Те включват 20-инчови матово черни джанти, черни алуминиеви емблеми „H“, кожа и седалки от сив тартан, плюс някои характерни подови стелки.

 

 

0 от 500
  • #3
    9 rate up comment 8 rate down comment
    уаа ( преди 3 години )
    Честно казано ми се повръща вече, от безбройните теслоботове тук в коментарите.
  • #2
    9 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Доста странния дизайн? На мен ми е писнало електрическите автомобили да са градски сапунерки. Дизайнът на Hyundai Ioniq 6 е точно такъв какъвто трябва да бъде. Голяма, красива кола с която можеш да пътуваш на големи разстояния. А не малка грозна "градска" кола която да не може да стигне до Пловдив. Така че интересът по никакъв начин не е изненада. Тесла станаха успешни със същата стратегия. Докато БМВ излезе с i3, Тесла излязоха навремето с модел S и 10 години по-късно имат голям пазарен дял.
  • #1
    7 rate up comment 17 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Толкова тесла продава всеки божи ден. А предварителните поръчки (каквито са тези на Хюндай) за Сайбъртрък са над милион. Та за какво точно се хвалят? Единственото, което показват, е че не могат (и не искат) да произвеждат някакви смислени бройки. Ioniq 5 е в същото положение - произвеждат колкото да си покрият изиксванията за емисии и да не плащат за въглероди квоти. Всяка продадена бройка е на загуба.