IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Hyundai продаде всички Ioniq 6 First Edition за Европа

Само за 24 часа компанията реализира 2500 бройки на цена 63 500 евро

Корейският автомобилен производител Hyundai обяви, че за по-малко от 24 часа са разпродадени всичките 2500 бройки Ioniq 6 First Edition, още преди да бъдат доставени в Европа.

 

e20164a98f436a8d2b5c1435948ef478-03-Ioniq 6 First Edition-1.jpg

 

Това е много по-бързо, отколкото някой е предполагал предвид доста странния дизайн и високата препоръчителна цена на дребно от около 63 500 евро, информира Autoevolution. Цената изглежда не е спряла силното търсене, но така или иначе, клиентите все още имат време да вземат решение за покупката на Ioniq 6, който официално трябва да пристигне на Стария континент в края на годината.

Всъщност предварителните продажби на „обикновения“ Hyundai Ioniq 6 First Edition дори не покриха целия континент, тъй като производителят приема поръчки само в ключовите пазари на Hyundai за EV - Германия, Обединеното кралство, Франция, Норвегия и Нидерландия. Тази втора електрическа кола под-марка Ioniq на Hyundai получи много внимание както от обществеността, така и от критиците.

 

4f9abe947ed56701665c0a02d7f4093d-ioniq-6-first-edition-2.jpg

 

Моделите First-Edition са добре оборудвани и се доставят стандартно с отопляеми седалки (предни и задни), отопляем волан, електрически заден капак и предни седалки с памет за водача и Bose Premium Audio система. Функциите за безопасност включват асистент за шофиране по магистрала 2, асистент за мъртва точка и монитор за съраунд изглед.

Батерията е 77,4 кВт, а максималната мощност е 320 к.с. и 605 Нм. Системата за зареждане е 800-волтова и може да работи с ултра-бързо зарядно устройство с мощност 350 кВт. По-рано от Hyundai казаха, че Ioniq 6 може да се зарежда от 10% до 80% само за 18 минути.

 

5efd7176128a5895109ca1e9eeabe6b8-ioniq-6-first-edition-6.jpg

 

Що се отнася до скъпия Hyundai Ioniq 6 First Edition, специалната серия е напълно оборудвана с екстри като задвижване на четирите колела и батерия от 77,4 кВт/ч с дълъг пробег от 614 км плюс гама от изключителни екстериорни и интериорни дизайнерски елементи. Те включват 20-инчови матово черни джанти, черни алуминиеви емблеми „H“, кожа и седалки от сив тартан, плюс някои характерни подови стелки.

 

 

0 от 500
  • #13
    4 rate up comment 0 rate down comment
    До 12 ( преди 3 години )
    И сам не знаеш какво пишеш. При 8 на 100 разход с над 70квтч батерия щеше да има 900км пробег а не 600. Ионик 5 в старата голяма батерия с 72квтч (сега и той е 77) в теста на Бьорн Нюланд с 90км/ч има разход за да мине 460км а с 120км/ч достатъчно за 290км а Ионик 6 би трябвало да мине много повече извън града докато в града едва ли ще има разлика с подобно задвижване и тегло
  • #12
    2 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Малко съм скептичен за пробега. Батерията 77 киловата, окей, но колко е използваемата част, вероятно 70, но дори да приемем че е 77, тези 614км. за 77кв.ч. означава разход от 7,9 киловата на 100км. което е пълен абсурд, Иония 5, като я тестваха, може да видите видеото в Ютуб на Кар лайф бай Дани, показа разход от 40кв.ч. на 100км. Вероятно и при тази ще е така и едва ще закърва 200км. реален пробег. Няма да коментирам купищата проблеми на Иония 5 в теста, като блокирали врати, багажник и т.н.
  • #11
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    С тая задница тип Порше, малко не се вързва на целия екстериор на автомобила. Трябва да спрът да копират и да си създадът свой облик.
  • #10
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Коя е тази нишова марка с 2-3% дял? Ти знаеш ли колко процента дял имат компании като Хюндай, Кия, Тойота, Сузуки, Сеат в Европа? Те нишови ли са?
  • #9
    1 rate up comment 5 rate down comment
    До теслара ( преди 3 години )
    Любимата ти марка е нишова и дори да стъпи на българския пазар като дилърство, ще си остане такава. Ще има пазарен дял от макс. 2-3% при новите автомобили, а при употребяваните няма и да коментирам. Та питането ми е останалите българи какво ще карат (риторичен въпрос)? Отново ще са Тойота, Пежо, ФВ, Мерцедес и т.н., защото тези 10000 долара в повече ще излизат от техния джоб и ще предпочетат да ги дадат за нещо друго. Само елкафен може да се възбуди като чуе "батерия"!!!
  • #8
    5 rate up comment 0 rate down comment
    До долния ( преди 3 години )
    Притесняваш си от отпадъци от батерии ли? Нямаш ли някоя излишна батерия от електромобил? Евтино ще те отърва само 200 лв ще ти взема. Ако имаш и някой златни пръстени ланци сребърни посуда и други ценни метали които в общи линии са доста по-евтини от тези в батерията, ще те взема само 20 лв за да те отърва от тях. Виждаш ли колко абсурдно звучи да наречеш батерията ***? Тя е ценен ресурс който ще се рециклира отново и отново, точно както оловните акумулатори които са доста по-евтини.
  • #7
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Аз ако кажа , че искам Тесла , и ще я платя от моя джоб , значи ли , че съм теслобот ?
  • #6
    5 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Нещо не си ме разбрал. Не твърдя по никакъв начин, че от електромобили не може да се печели. Твърдя (и то не само аз, а сериозни анализатори), че в момента ВСИЧКИ производители на електромобили без Тесла и BYD продават на загуба, като вторите излязоха на печалба едва последното тримесечие. Изглежда, че немските марки са на път да излязат на печалба, но японци, корейци, американци и останалите европейци трябва още да поработят.
  • #5
    6 rate up comment 5 rate down comment
    До долния ( преди 3 години )
    С риск да ме обявят и мен за теслабот, но да ти напомня че тесла печели почти по 10 000 долара от продаден автомобил, а toyota по 1200 средно за всички 10 милиона които произвежда, а не само от електромобилите?Тоест по никакъв начин не може да се каже че от електромобили не може да се печели, а дори напротив. Печели се осем пъти повече отколкото от автомобил с ДВГ. Така че това не е оправдание.
  • #4
    4 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Малииии, много се засягат тия Хюндаджии от истината. Аре, като сте толкотва отворени, отидете в магазина и си купете електрически Хюндай да видим колко години ще си чакате поръчката. Хюндай е много по-напред технологично от Тойотка, но това не значи, че иска да си продава електромобилите (все още). Печалбата от тях е малка (за тях).