Японският производител Honda представи новия Accord. Единадесетото поколение на седана получи външен вид в стила на всъдехода Pilot, но и намалена гама от двигатели. 2,0-литровият четирицилиндров турбо-мотор, съчетан с десетстепенна автоматична скоростна кутия, вече няма да се предлага за модела.
Новата Honda Accord използва същия дизайнерски език като на новия Pilot. Радиаторната решетка вече е монтирана вертикално, а фаровете и светлините са с черна подложка. Покривът и страничните стени на каросерията са свързани чрез лазерно запояване, така че на тези места вече не са необходими корнизи, които „утежняват“ външния вид.
Като размери седанът е със 70 милиметра по-дълъг от своя предшественик, а задната следа е с 10 милиметра по-широка. При смяната на поколенията каросерията е станало по-твърда, направени са промени в окачването и кормилното управление.
В салона вече се залага на повече качествени материали. Отпред са се появили нови седалки с подобрена опора, а тънките А-колони оказват положителен ефект върху видимостта. Стандартно моделът разполага с 10,2-инчов цифров инструментален панел, 7-инчов мултимедиен дисплей, 10 въздушни възглавници и система Honda Sensing с нова широкоъгълна камера и радар. По-скъпите версии имат 15-ватово безжично зареждане, отопляеми задни седалки и аудио-система Bose.
Гамата от задвижващи агрегати на новия седан е същата като тази на кросоувъра CR-V. Първоначалните модификации LX и EX са оборудвани с 1,5-литров турбо-двигател с подсилен колянов вал и подобрено впръскване. Мощността му е 195 к.с. и 260 Нм въртящ момент. Скоростната кутия е модернизиран вариатор, като при пълна газ симулира смяна на физическите предавки.
Вариантите Sport, EX-L, Sport-L и Touring ще получат хибридна система от четвърто поколение. При нея бензиновият двигател с 4 цилиндъра, работещ по цикъла на Аткинсън, се допълва от двойка електродвигатели, монтирани успоредно един на друг. Комбинираната мощност е 207 к.с. и 335 Нм въртящ момент, като така този агрегат изостава като показатели от 2,0-литровия турбо-мотор на предишното поколение, което развиваше 256 к.с. и 370 Нм.
Новта Honda Accord ще продължи да се произвежда в завода в Охайо. Той работи от 1982 г., като от конвейера са слезли 12,5 млн автомобила.