IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-продаваните автомобили в света за 2022 г.

Toyota продължава да доминира въпреки производствените проблеми

Японският производител Toyota е лидер по продажби на световния автомобилен пазар, според анализаторите на Focus2move след проучване на данни от 162 държави. През 2022 г. най-популярният автомобил в света си остава Toyota Corolla, продаден в 840 000 копия от януари. Той все още е доста пред другите модели, но в сравнение с миналата година търсенето му е намаляло с 5,6%.

Най-впечатляващи резултати са показали марките, специализирани в електрически автомобили, твърдят анализатори. Китайският BYD, например, се изкачи от 100-то на 19-о място, а неговият електрически седан Qin Plus стана 29-ти, въпреки че преди година беше на 141-ва позиция.

Топ 10 на най-продаваните автомобили на 2022 година (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #11
    9 rate up comment 3 rate down comment
    до долните ( преди 1 година )
    Ама Тесла от кво печели от квоти които продава на Фау Ве за да правят онея Бентлей и Ламборгини а Тойота прави само коли защото са истински Авто производител а не шменти капели компания
  • #10
    6 rate up comment 1 rate down comment
    До 8 ( преди 1 година )
    Е хайде остави ми удоволствието да ви повторя няколко пъти аз казах ли ви? Това ви го повтарям че ще се случи вече пета поредна година и беше напълно логично. И ако преди това ме обявявахте за луд че даже може да си помисля да сравнявам тесла с toyota, сега вече е факт и тенденцията е необратима. Както тесла така и toyota се движат точно по пътя който им предначертах. Ако имаш да казваш нещо по въпроса за тесла и toyota го кажи, а не убивай вестоносеца. Аз не съм им виновен и нямам нищо общо
  • #9
    4 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    А като ще си говорим за факти, не виждаш ли че toyota corolla е поела по пътя на volkswagen golf - спадащи годишни продажби, докато тесла модел y има два пъти повече продадени в сравнение с миналата година. А годината все още не е приключила. Тоест ако и за догодина запази същия ръст на продажбите, ще продава над милион бройки годишно и ще задмине toyota corolla по продажби. Миналата година тесла продаваше 11 пъти по-малко от toyota, тази година 7 пъти, а догодина 5 пъти с по-голяма печалба ...
  • #8
    4 rate up comment 5 rate down comment
    До долния ( преди 1 година )
    Така е. Както казват когато фактите говорят и боговете мълчат.Факт е че toyota продава не 10 а 8 пъти повече от Тесла. Когато говориш за тесла е редно да си ъпдейтваш по-често информацията, защото миналогодишната винаги е остаряла.Факт е че Тесла печели 8 пъти повече на продаден автомобил, тоест въпреки че продава 8 пъти по-малко бройки тесла печели за тримесечие 100 и кусур милиона долара повече от toyota.
  • #7
    8 rate up comment 4 rate down comment
    До Тесла фенчето ( преди 1 година )
    Ставаш досаден и смешен. Обърни малко внимание на жените и ще се поуспокоиш.
  • #6
    11 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Тесла тва Тесла онова фактите са че Тойота продава до 10 пъти повече коли от тесла
  • #5
    6 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Тоест тези 30% печалба не са самоцел, а са продиктувани от естествени пазарни механизми. Целта на Тесла е да повишава продажбите и приходите с 50% /Год. Приходите, а не печалбата. Тоест въобще не им е проблем да продават с минимална печалба стига да постигат ръст на продажбите. Май не си осъзнал, че Тесла за разлика от останалите не е автомобилна компания, а дългосрочния план е да печели от енергийния си бизнес повече от автомобилния. Това е като да даваш безплатни телефони за скъп абонамент
  • #4
    3 rate up comment 1 rate down comment
    До 2 ( преди 1 година )
    Май забравяш Тесла ефекта? Тесла първите 11 години продаваше електромобилите си на загуба, защото производството надвишаваше търсенето. Дори първите тесла модел 3 продаваше на загуба, защото пък не успяваше да смогне с производството. После 14 пъти вдигна цените в рамките на по-малко от две години, защото търсенето надвишаваше предлагането и не можеше да смогне с производството. Сега вече разширението в Китай заработи на пълен капацитет и се натрупаха налични автомобили и отново свалиха цените.
  • #3
    9 rate up comment 8 rate down comment
    Смех ( преди 1 година )
    Къде са немскитекенефи бе деузя дойчефенчета
  • #2
    3 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Объркали сте Хайлукса е преди Рам