IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-продаваните автомобили в света за 2022 г.

Toyota продължава да доминира въпреки производствените проблеми

Японският производител Toyota е лидер по продажби на световния автомобилен пазар, според анализаторите на Focus2move след проучване на данни от 162 държави. През 2022 г. най-популярният автомобил в света си остава Toyota Corolla, продаден в 840 000 копия от януари. Той все още е доста пред другите модели, но в сравнение с миналата година търсенето му е намаляло с 5,6%.

Най-впечатляващи резултати са показали марките, специализирани в електрически автомобили, твърдят анализатори. Китайският BYD, например, се изкачи от 100-то на 19-о място, а неговият електрически седан Qin Plus стана 29-ти, въпреки че преди година беше на 141-ва позиция.

Топ 10 на най-продаваните автомобили на 2022 година (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #31
    4 rate up comment 2 rate down comment
    До долните ( преди 1 година )
    Значи не е мерцедес защото Левасор има парен автомобил преди двг за Форд е качил Америка на колела не Светът а в Момента всички по Светът се движат на колела само благодарение на Тойота проумей го и нилога тесла няма да промени този факт защото при цена 200к лв сещаш се нали
  • #30
    3 rate up comment 2 rate down comment
    До 27 ( преди 1 година )
    Ами точно обратното значи. Означава че някой е преценил, че твоята ябълка е по-качествена и си заслужава парите. Но примера ти въобще не е коректен. По реалистично би било, ако кажеш, че стогодишните продават ябълките на 3 лв, а тесла ги продава на 2,50 лв, и затова продава повече, но въпреки това печели повече от стогодишните за продаден килограм, защото успява да ги произвежда на по-ниска себестойност. Електромобилите на стогодишните са по-скъпи и с по-лоши технически характеристики.
  • #29
    4 rate up comment 4 rate down comment
    До долния ( преди 1 година )
    Напълно съгласен съм, че toyota освен с глухия клон водородни леки автомобили ще остане в историята и с другия малко по-успешен глух клон -хибридите които са просъществували две десетилетия и дотам. Дори след 100 години няма да се карат електромобили на водород, защото водородните автомобили са точно това. Заместват батерията с водородна клетка, но тя има повече недостатъци отколкото предимства и няма никакво бъдеще. Единственото и предимство - по-бързото зареждане, вече се изпари.
  • #28
    6 rate up comment 5 rate down comment
    До 26 ( преди 1 година )
    След 5-6 години ще си говорим за водородните автомобил! Запази си мисълта до тогава да не се отметнеш! А Тойота са тези които първи които електрифицираха масово автомобилите с успешните си хибриди! Така, че ейде малко по полека с глупостите за един от най-успешните производители на автомобили в историята!!!
  • #27
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Муахахах ( преди 1 година )
    До 23 - това, че една фирма прави много по-голяма печалба от единица борйка, говори, че има глупави клиенти да плащат повече за нищо, а не че фирмата е много яка!!!Ако Гошо ти продава една ябълка която му струва 1лв, за 3лв, а аз ти продавам една ябълка която ми струва 1лв за 30лв и ти я купиш от мен, това те прави ***!До 24 -Тесла и след 20 милиона години няма да продава 20 мил. автомобила на година!!!Обяснил съм го хиляди пъти! Човека е такова животно което не иска да е различно от другит ...
  • #26
    5 rate up comment 4 rate down comment
    До долния ( преди 1 година )
    Не тесла, а mercedes качи света на колела. После ford направи автомобилите достъпни. Това говори историята. Точно както ще говори, че тесла е направила електромобилите масови и поставила началото на края на ДВГ. Каквото и да стане оттук нататък с Тесла, тя вече влезе в историята и ние сме живите свидетели и съвременници на тези исторически събития, независимо дали искаш да си го признаеш или не. А toyota ще остане в историята с неуспешните опити да направи същото, но с водородните автомобили.
  • #25
    3 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Защото Тойота качи Светът на колела а Тесла е играчка зя богати
  • #24
    2 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    А само преди 5 години през 2017 на всяка продадена тесла се продаваха 100 toyota и всички се смееха на плановете на тесла да продава 500 000 автомобила през 2020 година и 20 милиона през 2030. Ама хората са казали че най-добре се смее този който с нея последен. Все още ли се смееш на плановете на тесла да увеличава продажбите с 50% годишно е да продава 20 милиона през 2030 година?
  • #23
    3 rate up comment 5 rate down comment
    До долния ( преди 1 година )
    Провери си фактите. Тесла продава един автомобил, през това време toyota продава осем, и от осемте продадени автомобилът печели по-малко отколкото Тесла печели от единия. И какво като продава повече, като в края на тримесечието е спечелила 200 милиона по-малко от Тесла? А получава повече субсидии и продава повече въглеродни квоти от Тесла. Другия факт е, че toyota има 200 милиарда дългове, а тесла няма никакви. А разликата само ще се задълбочава с времето.
  • #22
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Факт ( преди 1 година )
    Тесла прпдава два модела Тойота десет