IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-продаваните автомобили в света за 2022 г.

Toyota продължава да доминира въпреки производствените проблеми

Японският производител Toyota е лидер по продажби на световния автомобилен пазар, според анализаторите на Focus2move след проучване на данни от 162 държави. През 2022 г. най-популярният автомобил в света си остава Toyota Corolla, продаден в 840 000 копия от януари. Той все още е доста пред другите модели, но в сравнение с миналата година търсенето му е намаляло с 5,6%.

Най-впечатляващи резултати са показали марките, специализирани в електрически автомобили, твърдят анализатори. Китайският BYD, например, се изкачи от 100-то на 19-о място, а неговият електрически седан Qin Plus стана 29-ти, въпреки че преди година беше на 141-ва позиция.

Топ 10 на най-продаваните автомобили на 2022 година (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #71
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Свилен ( преди 1 година )
    Брей,то много дрънкат тези автомобили на пазара в Европа!Бензин и нафта има,така,че смело напред,то може и с цистерна вместо каравана,ремарке и ....!
  • #70
    1 rate up comment 7 rate down comment
    До долния ( преди 1 година )
    И какво значение има за обикновения шофьор дали ще зарежда тесла веднъж на 10 дена или lucid веднъж на 15 дена? Колко пъти в годината минаваш над 500 км без да спираш? И защо трябва да мъкнеш половин тон повече багаж за по-голяма батерия и да платиш едни 10 хиляди долари отгоре само защото веднъж в годината ще ти се наложи да спреш за 15 минути да заредиш? Повечето хора ако им предложиш 10 000 долара за да спрат за 15 минути, ще ги вземат. А за тебе 15-те минути ли са по-важни?
  • #69
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Нормалното е вледното само Люсид в момента има някакъв сносен капацитет на батерията осигурявящ що годе нормален пробег около и над 800км може би и тези Нио също ще го докарат другите марки включая и ТеслЪ са майкаплаче те даже тесла на модел ес капацитета им е под 100квтч
  • #68
    3 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    А при положение, че 10 зарядни пред блока обслужват на теория 300 автомобила, от 100 паркоместа, дали няма да могат да компенсират саморазряда на 100 автомобила? Пак търсиш под вола теле. Добави и още толкова зарядни на работното място. А за капак и задължителните бързи зарядни, пак на всеки по-голям паркинг. Това си е бизнес и зарядни ще има. Да не говорим като въведат smart grid и могат да връщат енергия в мрежата. Тогава ще има на всяко паркомясто за електромобили и ще са вързани денонощно.
  • #67
    2 rate up comment 6 rate down comment
    До долния ( преди 1 година )
    Нали затова ти казах, че нормално в реалността зарядното ще обслужва 2 автомобила на денонощие. Кой според тебе ще стои в автомобила докато се зарежда? Оставяш го вечерта като се прибереш от работа на зарядното и сутринта на тръгване за работа го изключваш и потегляш. Кибиците, които не ходят на работа или пък са дошли на работа в квартала зареждат през целия работен ден и вечер изключват и се прибират. Или пък оставяш втория автомобил да се зарежда, докато си на работа. Варианти много.
  • #66
    4 rate up comment 3 rate down comment
    До 58 ( преди 1 година )
    Не четеш драги! Човека казва, че на повече от 350-400км не биха тръгнали! Не че по толкова минават всеки ден, че зареждали всеки ден, че па ги изкара 60-70 000км че минавали годишно! От къде тръгна, къде стигна! А другия път да четеш по внимателно, па а дано и да усмислиш прочетеното! А дано ама надали!!!
  • #65
    3 rate up comment 2 rate down comment
    До 60 ( преди 1 година )
    Теоретично! Практически, някой като си изтипоса колата на едното зарядно на през 10 места, да кибичи там 3-5-8 часа и теорията ти замина! Тия идиални сметки във вакуум си ги разтягай на пейката пред блока!
  • #64
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Do 59 ( преди 1 година )
    Мамин сладък теоретик! Проблема на батериите, човече драго, е че БАТЕРИЯТА НЕ СЪХРАНЯВА 100% ОТ ЗАРЯДА СИ КОГАТО НЕ СЕ ПОЛЗВА! Това не е да заредиш 60 кила нафта след месец да има 60 кила нафта! Особенно като ти седи да ти мръзне електричката зимата на некой паркинг между панелките! Знаеш ли кога ще заредиш батерия с капацитет да мине реални 300-400км на 1 март и на 31 март ще си минал 400км без да си заредил пак - НИКОГА!!!!
  • #63
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Ти минаваш толкова километри колкото ти позолява колата.Ако съм сакат и ходя с протеза щр минавам по 2км ако съм си ок ще минавам по 5км провто защото ми го позволява организма
  • #62
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Misho ( преди 1 година )
    Да,бе в USA нали.Къде в Европа се купуват такива пикапи?