IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

BMW: Хората скоро няма да имат пари за нови коли

Баварците отчетоха ръст на печалбите благодарение на високите си цени

Германският производител на премиум-автомобили BMW отчете в четвъртък тримесечен нетен доход, който надмина очакванията на анализаторите, предаде Reuters.


BMW XM


От компанията обаче отчитат, че резултатите са постигнати благодарение на високата цена на техните автомобили. На фона на нарастващите рискове от рецесия и инфлация това може да изиграе лоша шега - в обозримо бъдеще хората просто няма да имат пари за толкова скъпи покупки, опасяват се от BMW.

По-високи печалби са постигнати дори на фона на спад в продажбите и намалено производство заради недостиг на полупроводници, се отбелязва в доклада. Причината е стабилното търсене на автомобили, което позволи както на BMW, така и на други световни производители, да вдигнат цените.

От ситуацията на пазара обаче няма да може да се печели дълго време, предупреждават анализатори. Според тяхната прогноза, влошаването на икономическата криза ще доведе до факта, че купувачите все по-рядко ще решават скъпи покупки, опитвайки се да спестят пари. Завишените цени ще действат като друго възпиращо средство.

„Краткосрочната перспектива остава положителна. „Положителният импулс" на BMW ще продължи и през 2023 г.,“, убеден е финансовият директор на баварския производител Николас Петер, въпреки че общите продажби ще бъдат по-ниски от тези през 2021 г. Целта сега е продажбите на електрически превозни средства да се удвоят.

През третото тримесечие продажбите на BMW са паднали с 9,5% в сравнение със същия период на миналата година. В същото време приходите на баварския автомобилен производител скочиха с 35,3% до 37,18 милиарда евро,


0 от 500
  • #11
    4 rate up comment 0 rate down comment
    q ( преди 1 година )
    Значи спад в продажбите, а увеличаване на печалбата. И нито дума за инфлация и спекула в статията. Иначе си местят заводите от Европа и чакат китайски батерии.
  • #10
    6 rate up comment 0 rate down comment
    iiii ( преди 1 година )
    Ами ако спрете да оборудвате колите с ненужни екстри,цените ще паднат.Абс,есп,круиз контрол,пактроник и климатик от друго няма нужда.
  • #9
    3 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Който може да се запасява с 30-годишни мерцедеси, ремонтира ги и след 2-3 години ще ги продава на двойна цена
  • #8
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Те хората ( преди 1 година )
    След време няма да имат право и да дишат,защото не могат да си го платят!
  • #7
    0 rate up comment 7 rate down comment
    IM-DrtiйУАЙТBoY! ( преди 1 година )
    Превод от ФОРБС: Genesis има нужда да бъде припознат от EU-потребители като супер-бранд, който съвсем ясно и дефинитивно БИЕ по точки ГЕРМАН. Kon-Cure-нти и заедно с това ПРЕОТКРИВА положителните и хубави св-ва на премиум-колите на EU-пазарa, като при това успешно прилага оперативни и бизнес-модели, които носят и осигуряват много чисти преимущества за купувачите. Едновременно с това обаче тази водеща Компания следва да създаде истинска постоянна мрежа от дилъри/сервизи/рез.части на автопазара.
  • #6
    0 rate up comment 5 rate down comment
    IM-DrtiйУАЙТBoY! ( преди 1 година )
    И да добавя специално в тази връзка нещо съвсем актуално и структуро-определящо: Премиум-брандът на Хюндай GENESiS дебютира в ЕU едва през август миналата год. и все още е представена официално само на пет пазара /GB,DE,CH,FR,SE/. Независимо от това и въпреки проблемите с доставките, Genesis има над 429 процента ръст тази год. В EU Genesis има едва 0,1% дял, ЛеХъС-0,4%, а пък ГЕРМАН.премиуми се радват само на 4% (АУДИ), 5 на сто (BMW), докато МВ едвам го докарва до 6 процента, което не много.
  • #5
    5 rate up comment 2 rate down comment
    M ( преди 1 година )
    А бе точно в Bayern богатите ще свършат последно! Колко са милионерите тука - не е истина!
  • #4
    4 rate up comment 5 rate down comment
    IM-DrtiйУАЙТBoY! ( преди 1 година )
    Много ясно е, че ...На фона на нарастващите рискове от рецесия и инфлация това в обозримо бъдеще може да доведе до КРИЗИСна ситуация, в която хората просто няма да имат пари за толкова скъпи покупки като НОВИ коли и др.подобни премуим-екстри... и това е напълно вероятно; щото всички ГЕРМАН.люкс-брандове се заборавиха и вдигнаха неистово цените на всичко що е на 4Wh. Те не взимат пример от ХЮНДАЯ, КИЯта и лидера GENESiS, които предлагат много високо кач-во на допустими цени...
  • #3
    6 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Правилно са притеснени, но не за себе си а за Рено дето на някакво Клио вече искат близо 100К, за БВМ винаги ще има богати хора няма се плашите.
  • #2
    7 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Затова си пазя едно Камаро сс в8 смалл блок 350 коня от 1969-та в гаража