IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Китайски бизнес-седан се оказа по-бърз от Taycan Turbo S

Спортната версия на L7 ще струва минимум 55 000 долара

Младата китайска компания IM Motors, която се контролира от мощния концерн SAIC, представи топ версията Snake Performance на първия си и засега единствен модел L7. Дългият 5098 мм седан има аеродинамично тяло с коефициент Cd 0,21, просторен интериор с прибиращи се AMOLED дисплеи на предния панел, автопилот IM AD ниво 2 със стандартен лидар и изключителна производителност. Шасито със задвижване на всички колела с адаптивно окачване е разработено с участието на специалисти от английското бюро Williams Advanced Engineering.

 

im-l7-snake-lite1

 

Стандартният IM L7 има задвижване на четирите колела с два електрически мотора, които произвеждат 578 к.с. и 725 Нм. Седанът може да ускори до 100 км/ч за 3,87 секунди, максималната скорост е ограничена до 200 км/ч, а тяговата батерия с капацитет 93 кВт/ч е достатъчна за 615 км по цикъла CLTC. В допълнение към стандартните конектори има безжично зарядно устройство с приемник под дъното с мощност 11 кВ. Цената на автомибила е 51-56 хиляди долара.

Сега в гамата се появи още по-мощен седан IM L7 – спортната версия Snake Performance и то в две разновидности наведнъж. Стандартният Snake Performance Lite е с електрически двигатели с висока мощност (605 к.с., 730 Нм), щурвал вместо волан, велурена тапицерия на седалките и матова боя на каросерията (предлагат се само три тъмни цвята). Времето за ускорение до 100 км/ч е намалено до 3,7 секунди.

 

 

По-високата версия на Snake Performance е със значително модифицирано шаси. Окачването е пренастроено, спирачките Brembo са подсилени, монтирани са олекотени джанти, променени са настройките на задвижващата електроника, а кормилният механизъм е скъсен. Според информация от конструкторите автомобилът е постигнал за една обиколка на китайската писта Zhejiang International Circuit време 1:42,212 мин, което не е рекорд, но е с повече от две секунди по-добро от електрическия Porsche Taycan Turbo S.

Версиите са налични за поръчка в Китай. Седанът IM L7 Snake Performance Lite струва 66 000 долара, а за по-високата версия цената е 80 000, като такива коли ще се произвеждат в малки количества.

 

im-l7-snake2

 

IM Motors е основана през 2020 г. като съвместно предприятие между автомобилния производител SAIC, интернет гиганта Alibaba и компанията за развитие на недвижими имоти Zhangjiang Hi-Tech. SAIC притежава повече от 50% от акциите и всъщност IM Motor е дъщерно дружество на SAIC. Централата на компанията се намира в Шанхай. IM се позиционира като производител на високотехнологични премиум електрически превозни средства и се смята за китайски аналог на американската Tesla.

 

 

0 от 500
  • #4
    7 rate up comment 2 rate down comment
    VAYK ( преди 1 година )
    Немците ще си ги има, просто в момента изостават, не се знае след 5-10 години как ще са нещата! Факт е обаче, че покачващите се цени на енергийните ресурси удрят много повече ЕУ отколкото Чайна и УС! Дано не се дръпне производството прекалено от ЕУ, че и ние сме в кюпа:))))
  • #3
    2 rate up comment 12 rate down comment
    до по-долния ( преди 1 година )
    когато немците приключат - кравари, жабари и оризари ще са отдавна *** и заровени.
  • #2
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Отново! ( преди 1 година )
    Истината е в електричеството, НО не в първобитния му "кукунбъргски" сегашен вариант! Като изкарат ЕКОЛОГИЧНО производима батерия, издържаща поне 1000км при средна скорост поне 140км/ч и зареждане до 90% за не повече от 15 минути тогава да се хвалят.
  • #1
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Факт! ( преди 1 година )
    То всичко е по бързо от умрелиятТайкан И Тесла и Люсид и тн.Немците приключват на следащоят ден когато умре двг