Младата китайска компания IM Motors, която се контролира от мощния концерн SAIC, представи топ версията Snake Performance на първия си и засега единствен модел L7. Дългият 5098 мм седан има аеродинамично тяло с коефициент Cd 0,21, просторен интериор с прибиращи се AMOLED дисплеи на предния панел, автопилот IM AD ниво 2 със стандартен лидар и изключителна производителност. Шасито със задвижване на всички колела с адаптивно окачване е разработено с участието на специалисти от английското бюро Williams Advanced Engineering.
Стандартният IM L7 има задвижване на четирите колела с два електрически мотора, които произвеждат 578 к.с. и 725 Нм. Седанът може да ускори до 100 км/ч за 3,87 секунди, максималната скорост е ограничена до 200 км/ч, а тяговата батерия с капацитет 93 кВт/ч е достатъчна за 615 км по цикъла CLTC. В допълнение към стандартните конектори има безжично зарядно устройство с приемник под дъното с мощност 11 кВ. Цената на автомибила е 51-56 хиляди долара.
Сега в гамата се появи още по-мощен седан IM L7 – спортната версия Snake Performance и то в две разновидности наведнъж. Стандартният Snake Performance Lite е с електрически двигатели с висока мощност (605 к.с., 730 Нм), щурвал вместо волан, велурена тапицерия на седалките и матова боя на каросерията (предлагат се само три тъмни цвята). Времето за ускорение до 100 км/ч е намалено до 3,7 секунди.
По-високата версия на Snake Performance е със значително модифицирано шаси. Окачването е пренастроено, спирачките Brembo са подсилени, монтирани са олекотени джанти, променени са настройките на задвижващата електроника, а кормилният механизъм е скъсен. Според информация от конструкторите автомобилът е постигнал за една обиколка на китайската писта Zhejiang International Circuit време 1:42,212 мин, което не е рекорд, но е с повече от две секунди по-добро от електрическия Porsche Taycan Turbo S.
Версиите са налични за поръчка в Китай. Седанът IM L7 Snake Performance Lite струва 66 000 долара, а за по-високата версия цената е 80 000, като такива коли ще се произвеждат в малки количества.
IM Motors е основана през 2020 г. като съвместно предприятие между автомобилния производител SAIC, интернет гиганта Alibaba и компанията за развитие на недвижими имоти Zhangjiang Hi-Tech. SAIC притежава повече от 50% от акциите и всъщност IM Motor е дъщерно дружество на SAIC. Централата на компанията се намира в Шанхай. IM се позиционира като производител на високотехнологични премиум електрически превозни средства и се смята за китайски аналог на американската Tesla.