IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Хибридната Toyota Camry не се посрами на „Лосовия тест“

Експерти похвалиха седана за стабилното му поведение (ВИДЕО)

Журналистите на испанското издание km.77 проведоха поредния „Лосов тест“, като този път провериха маневреността и стабилността на хибридната Toyota Camry. Въпреки че седанът не претендира да бъде спортен автомобил, при рязко престрояване той показа същия резултат като електрическото BMW i4.


Toyota Camry


Хибридната Camry успя да премине трасето, без да се удари в раздалечените конуси със скорост от 73 км/ч. Този резултат не е достатъчен, тъй като за да се брои изпитанието за премината, автомобилът трябва да успее да да справи със 77 км/ч.

При увеличаване на скоростта до 75 км/ч японският седан определено имаше проблеми със задния мост, което попречи на човека зад волана да влезе „чисто“ в последния коридор. Въпреки това, експертите отбелязаха добро управление и адекватна реакция на автомобила при резки маневри. Освен това, положителни отзиви получиха гумите Dunlop SP Sport Maxx 050, с които е оборудван хибридът.



Като цяло от km.77 отчитат, че Toyota Camry повторя резултата на електрическото BMW i4, което е отлично постижение, като се имат предвид размерите на японския модел.

0 от 500
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Като погледнах Тойотата първоначално си казах "я, Лексус"
  • #11
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Добра е ( преди 1 година )
    И с комбиниран разход 4,6 литра на 100 км
  • #10
    0 rate up comment 1 rate down comment
    младен ( преди 1 година )
    Найн чичи. Карам такава ;)
  • #9
    1 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    А ти къде си помирисвал нова кола - само на автосалона ли?
  • #8
    8 rate up comment 3 rate down comment
    младен ( преди 1 година )
    Найстина най се кефя на коментарите на форумните скариди каращи 10та ръка бракми, не помирисвали нова кола да оценяват японски автомобил.
  • #7
    5 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    До 2: Няма радост, пич. Все същата печал, просто Петърчо е решил да сложи заглавие от друг тест.
  • #6
    4 rate up comment 13 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Поразително лошо и тръгва задницата още при 76 км/ч. Очевидно е опасна кола и обяснява защо тойотаджиите обикновено карат толкова бавно и притеснено. Дори не са посмели да я тестват на 77. Има много коли, които не успяват на 77, но дори на 80 се държат много предвидимо и стабилно в теста. Тази на 77 щеше да се завърти на 180 и като нищо да се преобърне.
  • #5
    9 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Петърчо, как една кола като мине теста със 73 е провал, а друга като го мине със същата скорост "не разочарова"?
  • #4
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Изводът е един : с какъвто и да е автомобил при неочаквано препятствие отиваш в бъзито. Щом шофьор, на който това му е работата едва удържа автомобила,какво да очакваме от хора движещи се със 150км/ч
  • #3
    14 rate up comment 3 rate down comment
    До 2 ( преди 1 година )
    София - Бургас - София. Цялата магистрала със 150 на темпомат. Разход бензин по колонка 6.1. Това и с дизел трудно ще го направиш.