Още от 50-те години Renault е един от символите на достъпния автомобил. Но сега и самият шеф на френската марка ни казва в прав текст, че евтините коли са останали в миналото, и че в бъдеще достъпната мобилност ще означава наем или абонамент, вместо покупка. Automedia.bg разговаря с Фабрис Камболив, новия главен оперативен директор на Renault, по време на автомобилния салон в Париж.

54-годишният Камболив заема поста от юли тази година и на практика ръководи марката Renault, отговаряйки единствено пред Лука ди Мео, главния изпълнителен директор на цялата група. Попитахме го също какво ще стане с пазари като България, когато спре производството на традиционни модели като Megane, какви са шансовете товарният транспорт да мине изцяло на водород, и има ли спасение от рекордните цени на суровини като никела и кобалта. Ето какво ни отговори Фабрис Камболив, като са цитирани и някои въпроси на медии от други страни.
11 въпроса към Фабрис Камболив (ГАЛЕРИЯ):
"Единственият начин е да си подсигурим дългосрочни доставки и да имаме диверсификация между различните технологии. За съжаление не знам по-добра рецепта за справяне с тези пазарни амплитуди. Но виждаме нещо друго, което е много важно: в зависимост от цените на петрола и на електричеството поведението на потребителите се променя рязко, от месец за месец. За да отговори един производител на това, той трябва да предложи две-три алтернативни технологии, покриващи всички сценарии. Ето пример от Франция: когато петролът поскъпне, електрическото Megane E-Tech се продава отлично; когато електричеството върви нагоре, това тласка продажбите на Arkana и Austral. Имаме достатъчно баланс в гамата, за да отговорим на колебанията."


0