Още от 50-те години Renault е един от символите на достъпния автомобил. Но сега и самият шеф на френската марка ни казва в прав текст, че евтините коли са останали в миналото, и че в бъдеще достъпната мобилност ще означава наем или абонамент, вместо покупка. Automedia.bg разговаря с Фабрис Камболив, новия главен оперативен директор на Renault, по време на автомобилния салон в Париж.

54-годишният Камболив заема поста от юли тази година и на практика ръководи марката Renault, отговаряйки единствено пред Лука ди Мео, главния изпълнителен директор на цялата група. Попитахме го също какво ще стане с пазари като България, когато спре производството на традиционни модели като Megane, какви са шансовете товарният транспорт да мине изцяло на водород, и има ли спасение от рекордните цени на суровини като никела и кобалта. Ето какво ни отговори Фабрис Камболив, като са цитирани и някои въпроси на медии от други страни.
11 въпроса към Фабрис Камболив (ГАЛЕРИЯ):
"Не зная какво ще се случи с регулациите. Но за нас е ясно, че ако има технология, която трябва да наблегнем, това е водородът. Идеалната технология за онези пътувъния, които са на големи разстояния и отнемат много време. Тоест за товарния сегмент. Тук нашият джойнт-венчър Hyvia показва Master Van H2-TECH, който догодина ще стане първият водороден модел за масовия пазар в Европа."
НА СНИМКАТА: Водородният Master, който Hyvia ще пусне на масовия пазар в Европа след година


6