Още от 50-те години Renault е един от символите на достъпния автомобил. Но сега и самият шеф на френската марка ни казва в прав текст, че евтините коли са останали в миналото, и че в бъдеще достъпната мобилност ще означава наем или абонамент, вместо покупка. Automedia.bg разговаря с Фабрис Камболив, новия главен оперативен директор на Renault, по време на автомобилния салон в Париж.

54-годишният Камболив заема поста от юли тази година и на практика ръководи марката Renault, отговаряйки единствено пред Лука ди Мео, главния изпълнителен директор на цялата група. Попитахме го също какво ще стане с пазари като България, когато спре производството на традиционни модели като Megane, какви са шансовете товарният транспорт да мине изцяло на водород, и има ли спасение от рекордните цени на суровини като никела и кобалта. Ето какво ни отговори Фабрис Камболив, като са цитирани и някои въпроси на медии от други страни.
11 въпроса към Фабрис Камболив (ГАЛЕРИЯ):
"Мисля, че китайското присъствие е реалност. Имаме конкуренти от Китай и те вече са на наша територия. Но това не е лошо: само в сравнението с конкурентите можем да видим къде сме ние.
Автосалонът като концепция се променя, еволюира от чисто продуктово изложение към изложение на мобилност, на избор между технологии. Времената са революционни. Но автосалонът все така ни дава възможност да чуем журналистите и публиката, да сверим часовниците с конкурентите, да се ориентираме за нуждите на отделните пазари. Така че ние в Renault ще участваме в различни автосалони и в бъдеще.
НА СНИМКАТА: Щандът на Ora, една от марките на китайската Great Wall, на Парижкия автосалон


6