IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Шефът на Renault: Занапред колите ще бъдат скъпи

С какво ще заменим Megane в България, колко ще струва електрическото Renault 5 и има ли бъдеще водородът: 11 въпроса към Фабрис Камболив

Още от 50-те години Renault е един от символите на достъпния автомобил. Но сега и самият шеф на френската марка ни казва в прав текст, че евтините коли са останали в миналото, и че в бъдеще достъпната мобилност ще означава наем или абонамент, вместо покупка. Automedia.bg разговаря с Фабрис Камболив, новия главен оперативен директор на Renault, по време на автомобилния салон в Париж.
     
       
Фабрис Камболив, Renault
     
      
54-годишният Камболив заема поста от юли тази година и на практика ръководи марката Renault, отговаряйки единствено пред Лука ди Мео, главния изпълнителен директор на цялата група. Попитахме го също какво ще стане с пазари като България, когато спре производството на традиционни модели като Megane, какви са шансовете товарният транспорт да мине изцяло на водород, и има ли спасение от рекордните цени на суровини като никела и кобалта. Ето какво ни отговори Фабрис Камболив, като са цитирани и някои въпроси на медии от други страни.
   
    
11 въпроса към Фабрис Камболив (ГАЛЕРИЯ):


    
     

0 от 500
  • #17
    4 rate up comment 2 rate down comment
    До долният ( преди 1 година )
    При толкова ниско отделяне на цо2 при газовите двигатели няма никакъв смисъл от електричко
  • #16
    2 rate up comment 2 rate down comment
    PLAID ( преди 1 година )
    Целта на Закона е маймyнaтa да не вреди на човека. Понякога законът е против човека, но това е само когато го коват маймyнu.
  • #15
    3 rate up comment 5 rate down comment
    PLAID ( преди 1 година )
    Твоят пробег пеша съмнявам се да има 500 метра дневно. С напуканите пети ще се радваш на електричка като луд на шарено. Новото време изисква ново поведение. Който вярва, че до живот ще си чади димляци, става "излъганата камила". Целта на Закона е *** да не вреди на човека.
  • #14
    3 rate up comment 3 rate down comment
    До долният ( преди 1 година )
    Пробегът на Бутан ти е около 800-900км а електричката 400-500
  • #13
    5 rate up comment 5 rate down comment
    q ( преди 1 година )
    Ганко се радва че тъпите европейци му пращат кочини втора ръка. Те по принцип европейците са *** и ***, *** си карат новите мерцрдеси, аудита и беемвета. Хитрия Ганко ги чака на горубляне неразличими от нови. След като с тях са се гаврили турци и араби. Но той е по хитър, може да няма кинти *** е играч. Кое е хубаво - ми гледайте най-богатата страна в Европа - Норвегия какво кара. Хората искат в градовете да им е тихо и чисто.
  • #12
    8 rate up comment 2 rate down comment
    До 10 ( преди 1 година )
    Ей го и този, дето всеки ден минава на градско 500 км и не му стигат, а и не се прибира поне за 6 часа за да му стигнат за да зареди нощно време и трябва да си инсталира някоя по-мощна зарядна станция за да зарежда за час два, колкото време прекарва в къщи на денонощие. Абе вие имате ли връзка с реалността? Ако всяка нощ зареждаш батерията по 6 часа, означава да изминаваш 180 000км годишно. На това само градско ли му казваш
  • #11
    8 rate up comment 6 rate down comment
    До 9 ( преди 1 година )
    Колко ти е пробегът с едно зареждане на пропан бутан? Можеш ли да стигнеш от софия до морето? По колко пъти на ден зареждаш? Вероятно поне 30 пъти в месеца, но обяснявате как нямало да си купите електромобил защото пробегът бил малък. Но като зареждаш по два пъти на ден пропан-бутан въобще не си губиш времето!
  • #10
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Скъпо и калпаво ( преди 1 година )
    Оня ден гледах една Тесла 3, Това не е кола а струва над 100 бона. Много е зле. Ниско качество изработка, евтина пластмаса, вътре няма ергономия, постно, постно, едно голо табло, няма никакви уреди само залепили един голям телевизор в средата и от него трябва да правиш всичко. Няма един нормален бутон в тая кола. За всичко трябва да шляпаш по екрана. Зареждането от 20% до 80% ми казаха че става за около 6 часа със стандартното зарядно на трифазен ток. Тоест става само за градско. Не ми хареса.
  • #9
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Да ама ( преди 1 година )
    На пропан бутан ти излиза 9.14лв на 100 км при разход от около 8л/100
  • #8
    6 rate up comment 5 rate down comment
    До 6 ( преди 1 година )
    Научи се да смяташ! Дори да заредиш на левче за киловатчас, ти излиза 15 и 20 лева за 100 километра в зависимост от температурата и автомобила. Това ти е разход 5-6 на 100. Кой товарен камион харчил толкова? Твоя автомобил колко лева харчи на 100?Но на този етап електромобили се купуват тези които могат да си позволят и гараж и да зареждат на нощна - 2-3 лева за 100 километра или под 1л на 100. А цената на тока и на лития е спекулативна и ще паднат след кризата.