IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Tesla пусна универсално зарядно за стена

Конекторът може да пасне на всички други коли и е по-евтин

Американският производител на електрически автомобили Tesla обяви пускането на пазара на изцяло нов конектор за стена - J1772, който може да пасне на всички други коли. И според компанията той е по-евтин и по-мощен от повечето подобни системи, съобщава Еlectrek.

 

tesla-j1772-wall-connector-min.jpg

 

Стенният конектор J1772 е подходящ за къщи, апартаменти, хотели и работни помещения. Продава се като стандарт със 7,3-метров кабел и множество настройки на мощността. Зарядното може да се монтира на закрито или на открито. Обявената цена е $550, без да включва инсталацията. Любопитно е, че Tesla Wall Connector J1772 е съвместим с повечето електрически автомобили, които се продават в Северна Америка, не и с Tesla. Собствениците на Tesla се нуждаят от адаптер за зареждане SAE J1772, за да използват това конкретно зарядно устройство.

Tesla се надява да постигне печалби в сегментите на частни и търговски недвижими имоти, което показва, че е забелязала растеж сред другите производители на EV. Освен отварянето на мрежата Supercharger за всички електромобили в Нидерландия, Франция и Норвегия, това е първата голяма стъпка на Tesla към предоставянето на своята технология за масово зареждане. Смята се, че мрежата Supercharger е огромен коз за Tesla. Други мрежи за зареждане като Electrify America, са постигнали големи крачки, но Tesla остава доминираща сила, когато става въпрос за зареждане.

 

1049619.jpg

 

Според специалисти този ход на Tesla е добър рекламен трик - какъв по-добър начин да покажете, че наистина ви е грижа за широкото приемане на EV, от това да предоставите собствената си технология на масово използване? Интересното е също, че Tesla подбива цената на системата домашно зареждане на Ford - Connected Charge Station, която се продава на дребно за $799 и има по-малък капацитет за зареждане на час.

 

 

0 от 500
  • #5
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Не само ( преди 2 години )
    Нощем АЕЦ работи основно на загуба. Реакторът няма шалтер да го спреш. Със закачени към мрежата коли тази енергия няма да се губи.
  • #4
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Освен това, никой не си товари домашната инсталация без причина. Обикновено се дозарежда дневния пробег, който рядко е над 100 км и са ти необходими около 20 киловатчаса, които спокойно се зареждат и с два-три киловата мощност на нощна тарифа, когато мрежата на практика не е натоварена.Два-три киловата е мощността на обикновен бойлер, а мрежата издържа на милиони бойлери, които за разлика от електромобилите, се включват точно когато се прибереш в къщи и си измиеш ръцете
  • #3
    4 rate up comment 0 rate down comment
    До долния ( преди 2 години )
    Това зарядно е за северна америка. Там напрежението е на 110 волта, а мощните консуматори се захранват на двуфазно напрежение 220 волта. Европейския вариант на това зарядно е 7,4 kw при монофазно и 22 kw при трифазно свързване.Обаче никой не е луд да си настрои и зарядното да тръгва точно в пиковите часове когато токът е най-скъп. Обикновено включващ зарядното като се прибереш от работа, но то тръгва да зарежда чак когато започне времето на нощната тарифа.
  • #2
    0 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    9.6KW (40 A, 240 V) Ще стане интересно в бъдеще когато всяко домакинство се включи на зарядните в пиковите часове след работа. Повечето семейства и сега имат по 2-3 коли. Всеки вече е с кола. Когато тия коли станат електрически просто не ми се мисли каква криза ни чака. Ще има режим на тока и претоварени мрежи, а цените ще тръгнат яко нагоре. Може в един момент да се окаже че е по евтино да караш стара кола с ДВГ когато намалее търсенето на горива цените им ще паднат спрямо цените на тока..
  • #1
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Не подбиват цената на ford, а печели 50 долара повече, отколкото ако продава на собственици на тесла, защото същото такова зарядно но с конектор за tesla струва 499 долара.Хайде сега започвайте да обяснявате колко било скъпо зарядното - колкото цигарите за половин година, ако пушите по една кутия на ден.И колкото да напълните пет пъти резервоара с гориво.