fallback

Най-популярните лоши коли в историята

Въпреки недостатъците си тези автомобили имат огромна фенска маса

Мислите ли, че само най-добрите автомобили стават световноизвестни? Не е точно така. Факт е, че те получават много похвали, но и някои много лоши коли имат огромна фенска маса. Сред тях има както автомобили, произвеждани в бившия Източен блок, така и британски спортни машини със съмнително качество на изработка.

Именно това накара екипа на Classic and Sports Car да събере на едно място 10 такива модела, които определя като „най-малко вдъхновяващите“ и „най-разочароващите“. Някои от тях дори са наречени „пълен боклук“, но въпреки това те също имат култов статус – понякога защото са много лоши, а друг път – защото са прекалено възрастни.

10-те най-популярни лоши коли в историята (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #29
    Психотерапевт ( преди 2 години )
    До26 ти.е па ти брайноле баш тоз клозет Меган ли ми хвалиш,я кажи от баничките ли спести.що не си купиш Кьониг секс.
  • #28
    Шопски ( преди 2 години )
    4 от 10 са шедьовър ! Останалите наистина не стават. дали ще познаете кои ?
  • #27
    Наблюдател ( преди 2 години )
    Списъкът започва с Москвич
  • #26
    анонимен ( преди 2 години )
    Москвича го карах с комплект инструменти и го ремонтирах по пътищата.
  • #25
    Петко Таков ( преди 2 години )
    Лада ВАЗ 2105,от 1983г.цена 7 600 лева франко Мототехника София с 11г.чакане !!!2009г.си купих ново Рено Меган Естейт турбо дизел и сядайки в него се почувствах като в Космическа Совалка!
  • #24
    Шофьор от 1976 ( преди 2 години )
    Хубава статия, написана с въодушевление, но от човек, който не познава добре старите соц. водила. Щеше да включи в класацията Заз, Москвич и Победа. Който имаше от тях, придобиваше 7 разряд монтьор за до две години.
  • #23
    Дорф ( преди 2 години )
    До,21,Трабант 601 ,1987год.-цена 5640лв.
  • #22
    Почти ( преди 2 години )
    Имах corvair, шестак боксер с три скорости, два карбуратора. Вечен и здрав автомобил, вози отлично, харчи като ламя.
  • #21
    анонимен ( преди 2 години )
    В съвремието Ладата е ***.ук. Такава беше и на фона на западните автомобили. За соц. държавите беше върха, но на фона на Запорожец и Москвич, които бяха още по-зле. А Ладата беше по-добре, защото беше по лиценз на Фиат от 1966 г. Но Фиат продължиха да проектират нови модели, а ВАЗ си останаха десетки години назад. В същото време Москва пречеше на другите соц. държави да произвеждат добри коли. Най-яркият пример е в Германия. От едната страна на стената Мерцедес, от другата Трабант от картон.
  • #20
    анонимен ( преди 2 години )
    Трабантчето си беше добър избор по време на комунизма. Не се чакаше 10 години като за Лада. Струваше 4000 лева при средна заплата 150 лева (другите коли отиваха към 9-10 хил лева) и беше доста по-качествено от Москвич. Все пак произведено в Източна Германия, не в СССР. По това време в Западна Германия правеха Мерцедес, БМВ, Ауди, Фолксваген, Опел и Форд, а отсам Желязната завеса се редяхме на опашки за ***.
fallback
Последни