IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Нов DS 9 се оказа доста по-скъп от германските конкуренти

Версията Opéra Première с хибридно задвижване и 4х4 струва 86 650 евро

Френският производител на премиум-модели DS Automobiles пуска нова версия на флагманския си седан DS 9. Тя се казва Opéra Première, като получава възможно най-богатото оборудване, предлагано за модела.


DS 9


DS 9 Opéra Première е базиран на версията Rivoli+ и включва много елементи от висок клас, като се започне с превъзходна кожа Pearl Grey Nappa върху цялото арматурно табло и панелите на вратите, подчертана от шевове Point Perle. Седалките с каишки са покрити с кожа Pearl Grey Nappa в хармония с останалите. Около люка и на всички вътрешни колони се вижда нюанс Galet Grey, а на тавана е поставена алкантара.

Сред четирите предлагани цвята на каросерията, наред с Perla Nera Black, Platinum Grey и Pearl Crystal, се появява и Whisper . Този цвят е емблематичен за DS, като вече се предлагаше на първия DS 3 или на старите DS 4 и DS 5. Специфични емблеми, прикрепени към предните врати, подчертават ексклузивността на този DS 9. 


DS 9


В оборудването на автомобила влизат контролирано окачване DS Active Scan Suspension, система за полуавтономното шофиране DS Drive Assist (ниво 2), въртящите се предни фарове DS Active LED Vision,  функция за нощното виждане DS Night Vision, Extended Safety Пакет, DS Park Pilot, електрически люк на покрива с моторизирано затъмнение, Hi-Fi система Focal Electra, пакет DS Lounge Seats Pack и аларма с мъртво заключване на вратите и електрическо заключване за безопасност на деца. 

Специалната версия се предлага с два plug-in хибридни двигателя: E-Tense 250 к.с. - 76 800 евро и E-Tense 4x4 360 к.с. - 86 650 евро, като поръчки вече се приемат. Така френският седан се оказва доста по-скъп от конкурентите – BMW 545e xDrive PHEV (394 к.с.), например, стартира от 74 500 евро, а Audi A6 TFSI e - от 71 170 евро за версия Competition 55 TFSI e PHEV с 367 к.с. 

0 от 500
  • #8
    5 rate up comment 7 rate down comment
    До -#8 ( преди 1 година )
    Колата е прекрасна, докато не ти създаде първия проблем 6 месеца след покупката. Моя директор се купи дс7 и малко след половин година взе да си скубе косите. Проблеми от електрониката през окачването (меко, но мнооого префинено и капризно), харченето и т. н. Преди години същия проблем беше с Рено Аватайм и Велсатис. Наричат ги премиум, ама след една година само цената им остава премиум.
  • #7
    17 rate up comment 4 rate down comment
    пропов ( преди 1 година )
    Базовата цена е несравнима с крайната, особено при високия премиум клас. Крайната цена с еквивалентно оборудване при немците ще опре 100 хил. То така или иначе от завода не излизат коли с базово оборудване, щото никой не купува постен премиум. Но всъщност Ситроен или DS са една от малкото алтернативи на немците. И са доста интересен избор за по артистични клиенти.
  • #6
    4 rate up comment 6 rate down comment
    IM-мен-DrtiйУАЙТBoY ( преди 1 година )
    Добре лъснатата фасада на франкофонския премиум ще се купува съответно предимно само и почти 1ствено с цел представителност на официалните администрации, рък-ва на концерни и правителствени учреждения, за да могат нагледно да демонстрират своето си личноэ ЕГ0 като избрани водачи, шефове и партай-лидери, т.нар. микрончета, кво да ги праиш - таквиз са тия...понамааните снобари...
  • #5
    6 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    много мало от купувачите знаят къде се намира отвора за течността за чистачки да не говорим за разлика между надлъжно и напречно разположен двигател автоматична или роботизиратна трансмисия самоупраляема ходова част така че не виждам проблем щом има тарикати да продават лъскав ситроен защо да няма и балъци коитопда го купуват
  • #4
    28 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Да бе лъснат Ситроен, а Ауди е лъснат Фолксваген и какво от това.
  • #3
    15 rate up comment 4 rate down comment
    Вин ( преди 1 година )
    Боли ги патерицата Stelantis, каква мислят в Европа и България,те продават в Китай!
  • #2
    12 rate up comment 7 rate down comment
    Проблемът на ... ( преди 1 година )
    Пежо/Ситроен не е цената а малките моторчета + хибрид! Това върви за хечбек но не и за представителна лимузина.
  • #1
    27 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Че са адски много пари особено за лъснат ситроен. Но недейте го сравнява с базовите БМВ и Ауди. В БМВ само напа кожата ти е близо 10к лв