Самото поставяне в едно изречение на спортна кола и три цилиндъра със сигурност предизвиква неприязън, недоверие и скептична усмивка сред много потребители. В края на краищата, ако 2,0-литровите турбомотори с 4 цилиндъра получиха прякор „кутия сок“, то какво трябва да се каже за тези с 3 цилиндъра. Този списък обаче може да промени мнението на скептиците и да събуди у тях уважение към малките, но мощни двигатели, които се използват както в градски модели, така и в хиперколи. Ето най-забележителните примери.
Спортни коли с 3 цилиндъра (ГАЛЕРИЯ):
Силов агрегат, изместен в рамките на междуосието, окачване с двойни напречни носачи, задно задвижване, почти перфектно разпределение на теглото по осите, централен тунел, който подсилва структурата... Всичко това важи за комфортен гранд турър или чистокръвен автомобил, но всъщност тук има малък роудстър на Suzuki, който също е „кей-кар“.
От 1991 до 1998 г. той заменя два 657-кубикови мотора с дванадесет клапана (64 к.с.) - стария F6A с чугунен цилиндров блок и по-модерния алуминиев K6A с променлива система за синхронизиране на клапаните.