IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Кой какви коли си купува в Европа?

Предпочитанията на българите са същите като във Финландия и Полша

Трите най-продавани нови коли в България тази година са Toyota Corolla, Dacia Duster и Toyota C-HR. Къде ни поставя това на фона на останалите пазари в Европа? Ако се съди по данните на консултантската компания Data Force за първите осем месеца, българският пазар всъщност е напълно в крак с модата. Същия избор за най-популярен автомобил са направили финландците и поляците, а на общо 7 от 30-те основни пазара на Стария континент лидерът е с марка Toyota. Peugeot държи първите места на четири различни пазара, а доскорошният хегемон Volkswagen - само на четири. По три първи места имат Skoda и Hyundai, две са за Dacia, а с по едно се утешават Suzuki, Mitsubishi, Fiat, Tesla, Volvo и Opel/Vauxhall. За пръв път от дълги години насам Renault не е най-продаваният модел на нито един европейски пазар. Ето и какви са предпочитанията на клиентите в отделните държави.
  
   
Най-продаваните коли във всяка страна в Европа (ГАЛЕРИЯ):

 

0 от 500
  • #21
    3 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    И, малка Червена Касчице, Тесла вече произвежда много по-евтино от качествено от Койотка. Методите на Койотка може да са били иновативни през 80-те, но вече са динозавърски. Следащото поколение производство беше измислено от VW с глобалните универсални платформи, а още по-следващото - от Тесла със структурната батерия, монолитните отливки и софтуерно-дефинираната архитектура. Койотка все още може да оцелее, но трябва да се промени много, ама много бързо, което онзи динозавър начело не иска.
  • #20
    4 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Каска, делът на Kойотка в САЩ расте, не защото продава повече, а защото другите продават по-малко заради проблеми с доставките. Иначе в абсолютен смисъл продажбите и спадат постоянно от 2008 насам. Оттук-нататък тенденцията само ще се засилва. За август, 11% от ГЛОБАЛНИТЕ продажби са BEV. За септември, предварителни данни показват допълнително увеличение. Другата година по това време ще са 20% и т.н. Тойотка какво ще продава? Още Q4 на 2022 ще е трудна за Kойоткa, после стъмно надолу.
  • #19
    6 rate up comment 8 rate down comment
    Икономиите на Тойота ( преди 1 година )
    Скоро се качих за първи път в актуалната Корола. Таванът беше тапициран не с плат, а с отвратителен на вид, вече провиснал мъхест хастар, каквито слагат за подплата на работно облекло. Ако този е начинът да се постига по-ниска цена - благодаря за предложението, ще се въздържа. Моята Астра К (2017) изглежда като Бентли, сравнена с Тойотата.
  • #18
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Име ( преди 1 година )
    Браво коментиращи! Пръщите със знания и умения да търсите инфо в нета. Обаче не коментирате как така една Хърватска, която е с по-малко население и по-малка (уж) икономика от нас (така поне ни убеждават нашите политици) купуват повече нови коли от нас. Не важно кой какво и как, а резултата накрая - Хърватска имат явно повече пари от нас! Това е най-важното нещо за което трябва да се коментира, а не кои коли са по яки. Най-яката кола е новата служебна - това е доказано.
  • #17
    2 rate up comment 0 rate down comment
    До 16 ( преди 1 година )
    Абе по-добре първо прочети, после коментирай :D
  • #16
    2 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    В Хърватия се продават повече коли отколкото в Австрия или как? Щот в Австрия първите три места са с продажби 500бр.,а в Хърватско с1200 бр
  • #15
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 1 година )
    Ха-ха, продължавай да се самозаблуждаваш. Тойота са вече номер 1 в САЩ, вече и във все повече европейски държави. А вагонетките.. извършват ритуално (електро)самоубийство, докато фенчетата им плюят Тойота по форумите - качество което кумирите им не могат да доставят.
  • #14
    6 rate up comment 8 rate down comment
    Ами ( преди 1 година )
    да, който не може да си позволи хубав автомобил се примирява с някой жълт леген и после плюe немското по форумите като долния.
  • #13
    14 rate up comment 5 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 1 година )
    Тойота настъпват сериозно в Европа, а проблемът на вагонетките е че който се качи на Тойота, рядко се връща обратно. А Тойота единствени могат да произвеждат евтино и качествено защото им е свръх ефективна производствената система.
  • #12
    10 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    До 11: Тесла и качество!!!!!! На тия бракми не се ли люпеше волана като гущер още първата година и им изхвърчаше предният капак в движение?