Днешните най-модерни автомобили предлагат онзи лукс и оборудване за безопасност, за които нашите предци дори не са могли да мечтаят. Преди 30 години шофьорите на автомобили дори не можеха да си представят, че наистина могат да си купят кола, която могат да извикат от гаража си с джобен компютър, да шофират с часове, без да докосват волана, или такава, която показва навигационни инструкции с добавена реалност прожектирани върху предното стъкло.
Много от джаджите, които смятаме за нови и иновативни, вече са били изпробвани години по-рано. Често тези опити са се проваляли, защото технологията не е била достатъчно напреднала, за да работи правилно или надеждно. Но с модерните изчислителни системи тези идеи получиха втори шанс. Ето 10 автомобилни функции, които се върнаха от света на мъртвите.
10 автомобилни функции, които се завърнаха от онзи свят (ГАЛЕРИЯ):
Управлението на четирите колела беше популярно сред обсебените от технологиите японски автомобилни производители през 80-те години на миналия век, които го използваха в автомобили като Honda Prelude и Mazda 626. Култовият Nissan Skyline GT-R също възприе управление на задната ос при завръщането си през 1989 г. и залагаше на нея дори през 90-те години, когато технологията започна да изпада в немилост сред другите автомобилни производители.
По ирония на съдбата Nissan обаче се отказа от функцията от GT-R със смъртта на R34 Skyline. Когато R35 GT-R се появи през 2007 г., той задвижваше само предните колела, точно когато други производители на автомобили започнаха да преоткриват предимствата на двойното задвижване.